V Lidlu Slovenija in podjetju Interzero Slovenija smo prisluhnili potrebam društva Junaki 3. nadstropja, ki so ga ustanovili starši otrok, obolelih za rakom, in jih podprli pri humanitarnem zbiranju praznih plastenk za pomoč otrokom, obolelim z rakom, in njihovim družinam.

 

»Iskrena hvala tako Lidlu Slovenija kot tudi podjetju Interzero Slovenija, da sta se odzvala na našo pobudo. Skupaj želimo zbrati čim več sredstev in tako olajšati zares težko pot Junakom in njihovim družinam, ki se morajo spopasti z rakom. Zato srčna hvala prav vsakemu, ki bo oddal plastenko pijač za naše Junake. Prav vsaka šteje in lahko prinese veliko dobrega,« ob začetku akcije sporočajo iz društva Junaki 3. nadstropja.

 

Prazne plastenke pijač za dober namen zbirajo v treh Lidlovih trgovinah

Od danes naprej so v treh Lidlovih trgovinah – v Ljubljani na Toplarniški ulici, v Mariboru na Titovi cesti in Kranju v Šucevi ulici – na voljo posebne naprave za zbiranje, kamor lahko vsakdo odda prazne plastenke pijač. Za trajnostno in skladno ravnanje z zbranimi plastenkami bomo poskrbeli pri Interzero Slovenija in ob koncu akcije februarja 2024 društvu Junaki 3. nadstropja predali sredstva, zbrana s prodajo plastenk. Celoten izkupiček od zbranega odpadnega materiala bo društvo Junaki 3. nadstropja uporabilo za humanitarni namen, za katerega so se odpadki zbirali, to je za pomoč otrokom, obolelim za rakom, in njihovim družinam.

 

Obenem pa bomo Lidl Slovenija in Interzero Slovenija društvo Junaki 3. nadstropja podprli s svojo donacijo, za vsako oddano plastenko bomo namreč Junakom skupaj namenili še po pet centov.

 

»Tokratna akcija je za nas nekaj posebnega, saj se v njej prepletata dva pomembna vidika trajnostnega delovanja Lidla Slovenija. Že tretje leto zapored bomo v okviru Zlatega septembra podprli aktivnosti društva Junaki 3. nadstropja ter tako stali ob strani malim junakom in njihovim staršem, akcija Zbiramo plastenke za Junake pa bo poleg tega pripomogla tudi k varovanju okolja. Gre za zanimiv humanitarni projekt, ki nas kot posameznike nagovarja, da se poleg doniranja aktiviramo tudi okoljsko odgovorno, zato verjamemo, da bo pobuda uspešna,« je povedala Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija.

 

 

Direktorica podjetja Interzero Slovenija mag. Darja Figelj pa ob tem poudarja: »Podjetje Interzero je na osmih trgih v Evropi zavezano spoštovanju okolja ter ohranjanju naravnih virov. V okviru akcije Zbiramo plastenke za Junake bomo poskrbeli, da bodo vse zbrane plastenke pravilno reciklirane in ponovno uporabljene za nov izdelek. Prav nobena zbrana plastenka ne bo končala v naravi in onesnaževala okolja. Humanitarna nota tega projekta nas navdihuje, zato smo se z veseljem pridružili pobudi društva Junaki 3. nadstropja.«

 

Zlati september postaja sinonim za pomoč otrokom z rakom

Na leto v Sloveniji za rakom zboli od 70 do 80 otrok, rak pa je tudi drugi najpogostejši vzrok smrti pri otrocih, starih od pet do 14 let.