Analiza trendov na področju krožnega gospodarstva v evropskih podjetjih
Prizadevanje za trajnostni razvoj ni le moralna odgovornost, ampak tudi ključ do dolgoročnega uspeha podjetij. V času podnebne krize in vse večjih pričakovanj kupcev in investitorjev morajo podjetja z aktivnimi ukrepi zmanjšati svoj vpliv na okolje. Prehod v krožno gospodarstvo (Circular Economy) postaja prednostna naloga, ki ponuja številne poslovne prednosti, kot so znižanje stroškov, izboljšan ugled in večja inovativnost.
Did you know that...
…. the vast majority of companies want to implement sustainable initiatives or have already started the process? Such declarations were made by between 71.1 and 84.9% of managers representing medium and large companies from 6 European countries.
Increased public awareness of lifestyles and consumption patterns is leading businesses, institutions and public authorities to recognise the need for an inevitable shift in strategy and direction.
SAMO 4 % PODJETIJ NE BO VLAGALO V TRAJNOST
Več kot 4 od 10 podjetij (41,8 % menedžerjev, vključenih v raziskavo Interzero) bo v naslednjih treh letih v trajnost vložilo do 150.000 € (23,9 % do 50.000 in 17,9 % do 150.000).
Več kot polovica (53,9 %) bo porabila več kot 150.000 EUR in več kot 2 od 10 (24 %) več kot 500.000 EUR.
What motivates companies to implement sustainable solutions?
Process efficiency is the main driver for implementing sustainable initiatives. This is followed by communication considerations and the company’s image in the eyes of stakeholders. Taking these motivations into account, the next part of the analysis focused on a group of companies selected for the type of sustainable initiatives undertaken. To this end, an in-depth analysis was carried out, which showed that the most common practice is to verify the environmental compliance of their operations (72% of companies).
How do we minimise the negative impact on the environment?
Reducing the environmental impact of a company’s activities in this way is a valuable competitive advantage. Of the actions taken to achieve this goal, respondents most often declared reducing emissions, optimising waste management, avoiding plastic, eco-designing packaging and developing an effective ESG strategy.
Interzero raziskava: obstoječe stanje, potrebe in trendi v krožnem gospodarstvu
Interzero s celovitim svetovanjem in inovativnimi okoljskimi rešitvami podpira podjetja pri prilagajanju na trajnostne poslovne modele. Naša bela knjiga (eng. Whitepaper) predstavlja rezultate študije trajnostnih trendov, tržnih pričakovanj in s tem povezanih poslovnih odločitev srednjih in velikih podjetij v Evropi. Analizirana so bila podjetja iz šestih držav: Italije, Avstrije, Poljske, Slovenije, Hrvaške in Srbije.
Izhodišče in cilj študije:
- razumevanje in analiziranje tržnih trendov na področju krožnega gospodarstva in trajnosti,
- preučevanje možnih ovir za uporabo najboljših praks v posameznih državah, zajetih v študiji,
- preučevanje glavnih trajnostnih potreb srednjih in velikih podjetij v državah, ki jih zajema študija, in analiziranje njihove pripravljenosti za sprejetje trajnostnih poslovnih modelov,
- ustvarjanje referenčne točke za stanje razvoja ekološke transformacije v poslovnih modelih na evropski ravni s povzemanjem podatkov, pridobljenih iz vseh analiziranih držav.
Izpolnite obrazec in prenesite rezultate raziskave:
Imate vprašanja o poročilu? Potrebujete pomoč pri oblikovanju trajnostne strategije za vaše podjetje?
Pišite nam na spodnji elektronski naslov!
info@interzero.si