Interzero

O nas

O nas

Delujemo na področju krožnega gospodarstva, preprečevanja nastajanja odpadkov in ohranjanja naravnih virov.

Z uporabo naših rešitev za svet brez odpadkov lahko uspešno oblikujete krožno gospodarstvo prihodnosti.

Zapiramo zanke, ustvarjamo dodano vrednost: Kot eden od vodilnih ponudnikov celovitih okoljskih storitev svojim strankam pomagamo pri preprečevanju nastajanja odpadkov, zagotavljanju surovin in znatnem izboljšanju njihovega trajnostnega ravnovesja. Učinkovito kroženje surovin v zaprtem krogu t.i. closed loop ponuja ogromno priložnosti – za naše okolje, gospodarstvo in družbo. Smo eden od pionirjev recikliranja, saj ima naše podjetje več kot 30 let izkušenj z razvojem in izvajanjem uporabnih rešitev za preprečevanje in recikliranje odpadkov. Trenutno postavljamo nove standarde kot mednarodni ponudnik celovitih okoljskih storitev – in skupaj z našimi partnerji pospešujemo preobrazbo v krožno gospodarstvo, ki ohranja vire.

Odkar je bilo leta 1991 ustanovljeno prvo podjetje, smo v Skupini Interzero zagotovili integrirane storitve po meri več kot 50.000 poslovnim partnerjem iz vseh industrijskih sektorjev in ustvarili letni prihodek iz prodaje v višini okoli 1,05 milijarde evrov. Skupina zaposluje 2.000 ljudi na 40 lokacijah v 10 državah. Skupaj se osredotočamo na znanje in izkušnje s področja recikliranja za skupno vizijo prihodnosti brez odpadkov.

2.000

zaposlenih

1.05

Miliarde € letnega prometa

32

let izkušenj

10

držav

40

lokacij

50.000

zadovoljnih strank

Kako vam lahko pomagamo:

  • Okoljske rešitve po meri                                                        
  • Celovit portfelj storitev
  • Več kot 30 let izkušenj v industriji
  • Trajnostna strategija po meri
  • Inovativni pristopi k recikliranju
  • Nagrajeni sekundarne surovine

Področja našega delovanja

Nakup in prodaja sekundarnih surovin

Inovativne rešitve za recikliranje

Surovine, pridobljene z recikliranjem, dajejo podjetjem priložnost, da ponovno razmislijo o procesu izdelave svojih izdelkov. Zmanjšajo namreč lahko tako stroške kot vpliv na okolje. Organiziramo vračilo in recikliranje embalaže ter pripravimo surovine v tržno usmerjeni kakovosti, v skladu z zahtevami kupcev.

Več informacij

Vaš partner za ravnanje z odpadki

Posamezne rešitve prinašajo maksimalen uspeh – tudi pri odstranjevanju in ravnanju z odpadki podjetij. Te oblikujemo s pomočjo inovativnih pristopov – trajnostno, celovito in učinkovito.

Več informacij

Krožne rešitve, za zapiranje materialnih zank

Kupcem pomagamo, da prevzamejo odgovornost za svoje izdelke in njihov vpliv na okolje – s prilagojenimi krožnimi in povratnimi logističnimi sistemi, novimi poslovnimi modeli in optimalno kombinacijo naših storitev ter strokovnega svetovanja.

Več informacij

Rešitve za optimizacijo delovnih prostorov

Omogočamo učinkovito in uspešno ravnanje z odpadki in zgradbami, v obliki individualnih rešitev. S tem našim strankam pomagamo, da svoje nepremičnine nadaljnje razvijajo v skladu s krožnim gospodarstvom.

Več informacij
Vpis v ARSO evidenco

Mednarodne rešitve

Da bi krožno gospodarstvo izvajali po vsej državi, delamo na mednarodni ravni, ponujamo poglobljene okoljske nasvete in optimiziramo rešitve za odstranjevanje odpadkov.

Več informacij

Zgodovina - ključni mejniki

1991: Začetek Skupine. Prva družba se je na začetku osredotočila na izboljšanje recikliranja odpadne embalaže. Interzero je nato začel širiti svojo ponudbo kot globalni ponudnik integriranih okoljskih storitev, pri čemer je postavil svetovne standarde za preprečevanje nastajanja odpadkov, visokotehnološko razvrščanje in inovativne rešitve recikliranja.

1997: Storitvena dejavnost podjetja Interzero se začne širiti v druge države z ustanovitvijo avstrijske podružnice in sistemskega upravljavca – podjetja Interzero Austria GmbH. V naslednjih letih pride do nadaljnjih širitev v druge evropske države.

2000: Z rešitvijo Repasack je Interzero ponudil edinstven vseevropski sistem za prevzem in recikliranje papirnatih vrečk. S svojim nagrajenim projektom Eco Dragon, projekt za zbiranje praznih kartuš za tiskalnike v šolah in vrtcih, se je družba vključila v okoljsko izobraževanje.

2005: Podjetje Interzero začne ponujati storitev sprejema odpadne embalaže za enkratno uporabo za pijače. Danes upravljamo en mobilni center in deset stacionarnih centrov za štetje embalaže.

2006: Družba Interzero je postala prva na trgu, ki je prejela državno licenco za storitve recikliranja po nemškem dualnem sistemu. Ob ustvarjeni konkurenčnosti na trgu, je družbi uspelo bistveno povečati stopnjo recikliranja odpadne embalaže.

2007: Leto združevanja RTE: Interzero je vzpostavil inovativno rešitev združevanja za tranzitno embalažo.

2008: Interzero se je pridružil Skupini ALBA, strokovnjaku za recikliranje in dobavitelju surovin, s čimer je svoji ponudbi dodal koncentrirano znanje in izkušnje Skupine.

2009: Recikliranje plastike v zaprtem krogu: Interzero je razvil t.i.Recycled-Resource, večkrat nagrajen proces za recikliranje plastike.

2011: Vedro za barvo blagovne znamke Baumarkt je prvi izdelek na trgu, izdelan iz materiala Procyclen, reciklirane plastike, ki ga je razvil Interzero. Material, uporabljen za vedro, je skoraj 100-odstotno proizveden iz plastičnih odpadkov, zbranih v različnih nemških sistemih za recikliranje.

2013: Podjetje Interzero objavi svoje prvo poročilo o trajnostnem razvoju, ki podrobno in sistematično predstavi, kako v podjetju oblikujejo tako svoje procese kot tudi projekte za stranke, da so hkrati ekološko in družbeno usmerjeni. Poročilo predstavlja ključne spremembe in podatke od leta 2010 do 2012 in je v skladu z mednarodno veljavnimi smernicami pobude za globalno poročanje (GRI).

2015: Podjetje Interzero povečuje obveščanje o trajnostnem razvoju in začne izdajati letno revijo na temo trajnosti. Publikacija, ki jo urejajo novinarji, predstavlja primere najboljših praks trajnostnega razvoja znotraj podjetja Interzero in pri sodelovanju s strankami.

2016: Interzero je praznoval 25. obletnico uspešnega delovanja. Zahvaljujoč zaupanju svojih domačih in mednarodnih poslovnih partnerjev so do sedaj vrnili več kot 15 milijonov ton rabljene embalaže v krog surovin, s čimer so prihranili dragocene primarne vire. Odprl se je nov center za recikliranje plastike v Mariboru, Slovenija, in ustanovilo podjetje Encory, ki deluje na področju ponovne uporabe in predelave avtomobilskih delov, v katerem imata skupini BMW in ALBA vsaka po 50-odstotni delež.

2017: Spletna trgovina brandused.com postane aktivna: rabljena, prenovljena oprema IT ali novi, neuporabljeni tehnični izdelki iz prodaje podjetja ali prodaje skladišč se prodajajo končnim kupcem, da bi oprema dobila drugi življenjski cikel.

2018: Inštitut Fraunhofer UMSICHT je že 11. zapored dokazal pozitivne učinke krogotoka materialov, ki jih je mogoče reciklirati. Poleg tega lahko podjetja od leta 2018 optimizirajo možnost recikliranja embalaže na podlagi nove, znanstveno utemeljene metode “Made for Recycling”. Poleg tega je bilo leta 2018 med podjetji Interzero in Saubermacher AG ustanovljeno skupno podjetje SIMPLi RETURN GmbH , prvi sistem za prevzem in recikliranje litij-ionskih baterij.

2019: Pravočasno ob začetku veljavnosti nemškega zakona o embalaži, 1. januarja 2019: Po uspešnem zagonu spletne trgovine za licenciranje embalaže Lizenzero poleti 2018 je Dual System Interzero (DSI) na voljo distributerjem embalaže vseh velikosti, s prilagojenimi rešitvami.

Interzero svojo ponudbo storitev širi tudi na mednarodni ravni in je s svojimi okoljskimi storitvami prisoten v AvstrijiSlovenijina Poljskem Hrvaškem, Češkem in v Italiji.

2022: Interzero odpre še podjetje za okoljske storitve v Srbiji.

Circular solutions

Slavnostno srečanje

Slavnostno Srecanje

Slavnostno srečanje - 20 let Interzero Slovenija in predstavitev Trajnometra

14. marec 2024

Praznovanje 20 let trajnostnega uspeha v Sloveniji 14. marca 2024 v Kempinski Palace v Portorožu!

Pridružite se nam, saj Interzero obeležuje dve desetletji vplivne prisotnosti v Sloveniji. Ob tej posebni priložnosti Interzero Slovenija z veseljem gosti cenjene evropske voditelje trajnostnega razvoja v naši slikoviti državi. Med našim ekskluzivnim enodnevnim srečanjem bodo gostje odkrivali in sodelovali z najboljšimi evropskimi trajnostnimi praksami, ki simbolizirajo rast zelenih pobud po vsej celini. Na obeležitvi bomo tudi razkrili našo najnovejšo inovacijo Trajnometer (Environmental Sustainability Dashboard) — okolju prijazno rešitev, ki je priznana in certificirana po vsej Evropi.

Program srečanja

09.00  Registracija in jutranja kava

10.00 Pozdravni nagovori  

  • Darja Figelj, direktorica Interzero Slovenija

  • Martin Ulke, direktor Intezero Zero Waste Solutions International

10.30 ESG obveznosti

  • Mojca Markizeti, Improve X Advisory, strokovnjakinja za ESG in trajnostne strategije

 11.00  Keynote: Analiza ESG v SLO  

  • Kearney, Marko Derča

11.30 Predstavitev Trajnometra  

  • Isabella Capurso, Interzero Italija

  • Primer dobre prakse v Sloveniji, Rok Ritonja in Matej Marka, Interzero Slovenija

12.30 Odmor

13.00 Predstavitve dobrih praks  

  • Nemški pristop v upravljanju odpadkov v podjetju, Alexander Maak, Interzero Nemčija

  • Ponovna uporaba loterijskih listkov, Matej Marka, Interzero Slovenija

  • Ko avtomobilska stekla zaživijo v dežnih škornjih, Lukasz Czarnowski, Interzero Poljska

  • Predstavitev trajnostnih praks v turizmu, Robert Sedlar, Interzero Hrvaška

  • Rešitev na ključ: digitalni depozit sistem v Italiji, Sergio Patacchini, Interzero Italija

  • Predstavitev spletne platforme štetja odpadkov, Lukasz Czarnowski, Interzero Poljska

  • Inovativne rešitve v prvem depozitnem sistemu v Nemčiji, Lukasz Czarnowski, Interzero Poljska

14.30  Kosilo

16.00  Podelitev plaket

  • Podelitev plaket za izredne prispevke k razvoju Interzero Slovenija

17.00  Zaključek

Lokacija: Kempinski Palace Portorož, Istria Slovenia

Luksuzni hotel Kempinski Palace Portorož s petimi zvezdicami v središču Portoroža ponuja edinstveno mešanico zgodovinske dediščine in sodobne elegance. Njegovi začetki segajo v leto 1910, ko je v času razcveta Avstro-Ogrske postal čudovito turistično zatočišče ob Jadranskem morju. Mesto Portorož pa je tako zaslovelo kot vrhunsko evropsko obmorsko letovišče in zdravilišče. 14. marca 2024 pa bo palača gostila praznovanje trajnostnega uspeha Interzero!


Materiali za ozaveščanje za šole in vrtce

Materiali za ozaveščanje za šole in vrtce

Pri Interzero smo s pomočjo Poljske organizacije Ekopaka pripravili nabor brezplačnih materialov za izobraževanje predšolskih in šolskih otrok o pravilnem ravnanju z odpadki.

“EkoPaka – zapiramo zanko surovin” je izobraževalni program za mlade in starejše. Pod sloganom #EkoPaka #ZamykamyObieg (#ZapiranjeMaterialnihTokov) prikazuje zaprt krog surovin, da bi otroci razumeli, da tisto, kar ostane od izdelkov – embalaža, uporabljeni elementi – ni odpadek, temveč material, iz katerega je mogoče ustvariti nekaj novega.

EkoPaka omogoča, da najmlajše seznanite z vprašanji, ki so pomembna z vidika vzgoje odgovornega in okoljsko občutljivega potrošnika, ter se tako povežete z uresničevanjem 12 ciljev trajnostnega razvoja, tj. odgovorne proizvodnje in potrošnje.

 

Z izpolnitvijo spodnjega obrazca si lahko vsi šolski delavci in vzgojitelji, prenesete BREZPLAČNE materiale, ki jih lahko uporabite kot pomoč v vašem učnem procesu.

Pripravljeni materiali:

  • BIOODPADKI pobarvanka

  • ELEKTRO ODPADKI pobarvanka

  • EMBALAŽA in PLASTIČNI PROIZVODI ZA ENKRATNO UPORABO (SUP) pobarvanka

  • BATERIJE pobarvanka

  • PLASTIKA pobarvanka

  • delovni list ELEKTRO ODPADKI

  • aktivnoste kartice PLASTIKA

  • aktivnostne kartice ELEKTRO ODPADKI

Materiali za ozovaščanje za šole in vrtce

Izpolnite spodnji kontaktni obrazec in na navedeno e-pošto vam bomo poslali materiale za izobraževanje.

Kontakt

info@interzero.si


    Ravnanje s SUP proizvodi

    Ravnanje s SUP proizvodi

    Ravnanje s SUP proizvodi

    Oktobra 2022 je v veljavo stopila SUP Uredba oz. Direktiva (EU) 2019/904 o zmanjšanju vpliva nekaterih plastičnih proizvodov na okolje, ki proizvajalcem plastičnih proizvodov za enkratno uporabo nalaga obveznosti z namenom zmanjšanja vplivov te embalaže na okolje.

    Primarni namen SUP Uredbe je zmanjšanje onesnaževanja okolja z odpadki iz teh proizvodov ter njihova smotrna zasnova in raba. Uredba prav tako zavezuje proizvajalce k ozaveščanju potrošnikov o uporabi alternativnih proizvodov in vplivih smetenja s SUP proizvodov na okolje. Ozaveščanje morajo zavezanci izvajati vsaj enkrat letno na primer z ustreznimi oglaševalskimi akcijami ipd.

    Pri Interzero vam kot nosilec skupnega načrta za ravnanje s SUP proizvodi omogočamo urejanje vseh zakonskih obveznosti, ki jih določa SUP Uredba. S sklenitvijo pogodbe z nami, bomo v vašem imenu lahko izpolnili obveznosti v okviru proizvajalčeve razširjene odgovornosti (PRO).

    KDO SO ZAVEZANCI?

    • EMBALERJI,

    • UVOZNIKI,

    • PROIZVAJALCI,

    • PRIDOBITELJI,

    ki na trg Republike Slovenije kot prvi dajejo “SUP” proizvode.

    SUP zavezanci
    SUP proizvodi

    KATERE PROIZVODE UREDBA ZAJEMA?

    SUP (Single Use Plastic) proizvodi so delno ali v celoti izdelani iz plastike, namenjeni enkratni uporabi in na trg postavljeni v obliki embalaže ali kot proizvod.

    • posode za živila za hrano za takojšnjo uživanje,
    • zavitke in ovoje za živila,
    • vsebnike za pijačo s prostornino do 3 litrov (vklj. s pokrovčki in zamaški),
    • lončke za pijačo (vklj. s pokrovčki in zamaški),
    • lahke plastične nosilne vrečke,
    • vlažilne robčke,
    • balone,
    • tobačne izdelke s filtri in filtre za uporabo v kombinaciji s tobačnimi izdelki,
    • ribolovno orodje, ki vsebuje plastiko.

    Primarni cilj SUP Uredbe je zmanjšanje vpliva nekaterih plastičnih proizvodov na okolje.

    Glavni ukrepi na osnovi katerih želi SUP Uredba doseči cilj:

    • zmanjšanje porabe SUP proizvodov
    • zahteve pri oblikovanju SUP proizvodov
    • poročanje o nastalih odpadkih iz SUP proizvodov, ki bo zagotovilo boljšo sledljivost
    • ozaveščanje potrošnikov in podjetij
    • prevzem sorazmerne finančne odgovornosti za smetenje (kot posledica dajanja SUP proizvodov na trg)

    Cilji SUP Uredbe

    Kakšne obveznosti imate zavezanci po SUP Uredbi?

    Proizvajalec, ki daje na trg Republike Slovenije plastične proizvode za enkratno uporabo iz SUP uredbe, ima naslednje obveznosti:

    Izpolnite spodnji kontaktni obrazec in hitro ter zanesljivo sklenite pogodbo z nami

    Če se želite dodatno izobraziti v zvezi SUP Uredbo in kako se nanjo prilagoditi, si oglejte webinar, ki smo ga za vas pripravili na Interzero Akademiji ali pa si preberite uredbo, ki jo najdete tukaj.

    OGLED WEBINARJA

    Zakaj izbrati Interzero za partnerja na področju zbiranja odpadkov?

    Obveščanje in ozaveščanje končnih uporabnikov o pravilnem ravnanju z odpadki

    Predelava zbrane odpadne embalaže

    Optimalno in zakonsko ustrezno zbiranje

    Označevanje zbirnih mest trgovcev

    Odvoz polnih zabojnikov

    Niste prepričani ali vaš izdelek spada v SUP Uredbo?

    Kontaktirajte nas in skupaj bomo preverili ter vam svetovali kako naprej.

    Kontakt

    info@interzero.si


      Kontakt

      Kontakt

      Izpolnite spodnji obrazec in odgovorili vam bomo v najkrajšem času.

      Kontakt

      info@interzero.si

        Lahko pa nas tudi pokličete na +386 1 560 91 50 ali nam pišete na info@interzero.si.


        Pomoč pri poročanju produktov danih na trg

        Poročanje

        Pomoč pri poročanju

        Podjetjem nudimo vso pomoč pri poročanju od vpisa v spletno aplikacijo do oddaje poročila. Na podlagi sklenjenega dogovora, partner Interzerou dostavi podatke o produktih, danih na trg v določenem obdobju, v družbi Interzero pa poskrbimo za izdelavo vseh potrebnih poročil.

        Kontakt

        info@interzero.si


          Izdelava načrta gospodarjenja z odpadki

          Načrt gospodarjenja z odpadki

          Izdelava načrta gospodarjenja z odpadki

          Načrt gospodarjenja z odpadki je določen z Uredbo o odpadkih UL RS št. 77/22. Če v vašem podjetju v enem letu nastane več kot 200 kg nevarnih ali 150 ton nenevarnih odpadkov, morate imeti izdelan načrt gospodarjenja z odpadki.

          V skladu z Uredbo o odpadkih so podjetja zavezana k pripravi načrta ravnanja z odpadki, ki nastajajo med procesom dela.

          Skupaj z vami izvedemo analizo stanja ravnanja z odpadki na vaši lokaciji. Vsako podjetje obravnavamo individualno. Naše prednosti so profesionalnost, zanesljivost ter učinkovitost. Poskrbimo za implementacijo ukrepov in spremljanju le teh. Nudimo tudi storitev obnovitve načrta gospodarjenja z odpadki, skladno z zakonodajo.

          Storitev vsebuje:

          Osebni obisk na lokaciji nastajanja odpadkov, ob potrjeni ponudbi

          Analizo obstoječega stanja, predlaganje posodobitev in svetovanje pred pripravo Načrta gospodarjenja z odpadki

          Izdelavo celostnega Načrta gospodarjenja z odpadki skladno z Uredbo o odpadkih ter EU direktivo razširjene proizvajalčeve odgovornosti

          Navedbe in opredelitve okoljevarstvene zakonodaje ter izpolnjevanje zahtevanih dolžnosti

          Selekcioniranje odpadkov po podjetju, svetovanje o označevanju in klasificiranju

          Navedbe zakonskih obveznosti in individualna razlaga reševanja okoljske problematike za podjetje

          PIŠITE NAM IN PRIDOBITE INDIVIDUALNO PONUDBO

          Dodana vrednost ob sodelovanju z nami:

          Prihranek časa za vaše zaposlene

          Skladnost z zakonodajo na področju ravnanja z odpadki

          Manjši stroški zaradi optimizacije ravnanja z odpadki

          Dodatne možnosti recikliranja in odkupa surovin

          Za vsa vprašanja o ponudbi kontaktirajte našo prodajno ekipo!

          info@interzero.si

          T +386 1 560 92 02

          Kontakt


            Možnost za brezplačno oddajo odpadnih produktov za fizične osebe

            Brezplačna oddaja odpadnih produktov za fizične osebe

            Možnost za brezplačno oddajo odpadnih produktov za fizične osebe

            Potrošniki (fizične osebe) lahko na različnih lokacijah po Sloveniji brezplačno ločeno oddate naslednje vrste odpadkov:

            • odpadna embalaža
            • odpadna električna in elektronska oprema
            • odpadne baterije in akumulatorji

            Seznam prevzemnikov za brezplačno oddajo odpadnih produktov

            Prevzemnik Delovni čas
            KOMUNALNO STANOVANJSKA DRUŽBA d.o.o. Ajdovščina Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            ČISTO MESTO PTUJ podjetje za gospodarjenje z odpadki d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            Javne službe Ptuj, podjetje za izvajanje gospodarskih javnih služb in drugih dejavnosti, d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            KOMUNALNO PODJETJE PTUJ D.D. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            KOMUNALA METLIKA javno podjetje d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            OBČINA OSILNICA Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            KOMUNALA RADOVLJICA, javno podjetje za komunalno dejavnost, d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            Občina Šempeter-Vrtojba Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            INFRASTRUKTURA BLED d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            JAVNO KOMUNALNO PODJETJE DRAVOGRAD d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            JAVNO KOMUNALNO PODJETJE GROSUPLJE d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            JAVNO KOMUNALNO PODJETJE KOMUNALA KOČEVJE d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            JAVNO KOMUNALNO PODJETJE KOMUNALA RIBNICA d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            JAVNO KOMUNALNO PODJETJE LOG d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            JAVNO KOMUNALNO PODJETJE PRODNIK d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            JAVNO KOMUNALNO PODJETJE RADLJE OB DRAVI d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            JAVNO PODJETJE KOMUNALA CERKNICA d.o.o. Cerknica Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            JAVNO PODJETJE KOMUNALA ČRNOMELJ d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            Javno podjetje KOMUNALA Idrija d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            JAVNO PODJETJE KOMUNALA ILIRSKA BISTRICA, d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            JAVNO PODJETJE KOMUNALA Izola, d.o.o. Azienda pubblica KOMUNALA Isola, S.r.l. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            JAVNO PODJETJE KOMUNALA SLOVENJ GRADEC d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            Javno podjetje Komunalno podjetje Logatec, d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            Javno podjetje Komunalno podjetje Vrhnika, d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            Javno podjetje OKOLJE Piran, d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            JAVNO PODJETJE VODOVOD KANALIZACIJA SNAGA d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            Javno podjetje–Azienda pubblica MARJETICA KOPER, d.o.o.-s.r.l. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            JEKO, javno komunalno podjetje, d.o.o., Jesenice Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            KOMUNALA Komunalno podjetje Nova Gorica d.d. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            KOMUNALA SLOVENSKA BISTRICA podjetje za komunalne in druge storitve d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            Komunala Tolmin, javno podjetje, d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            KOMUNALA TRŽIČ d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            KOMUNALA, javno podjetje, Kranjska Gora, d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            KOMUNALNO STANOVANJSKO PODJETJE d.d. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            LOŠKA KOMUNALA, oskrba z vodo in plinom, d.d., Škofja Loka Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            OBČINA BLOKE Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            OBČINA BOHINJ Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            OBČINA GORENJA VAS-POLJANE Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            OBČINA ŽIRI Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            PUBLIKUS gospodarjenje z odpadki d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            Javno podjetje Komunala Brežice d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            JAVNO PODJETJE KOMUNALA d.o.o. Sevnica Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            JAVNO PODJETJE KOMUNALA TRBOVLJE d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            JAVNO PODJETJE KOMUNALA ZAGORJE, d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            JAVNO PODJETJE KOMUNALNO STANOVANJSKO PODJETJE Litija, d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            KOMUNALA KRANJ, javno podjetje, d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            KOMUNALA NOVO MESTO d.o.o., javno podjetje Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            KOMUNALA TREBNJE d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            Kostak, komunalno in gradbeno podjetje, d.d. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            EKO-PARK d.o.o. Lendava, javno podjetje OKO-PARK Kft. Lendva, kozhasznu vallalat Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            Javno podjetje center za ravnanje z odpadki Puconci d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            KOMUNALA RADGONA, javno podjetje d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            KOMUNALNO PODJETJE ORMOŽ d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            KOMUNALNO-STANOVANJSKO PODJETJE LJUTOMER d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            NATURA VePo družba za komunalne storitve d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            SAUBERMACHER – KOMUNALA – podjetje za odstranjevanje odpadkov Murska Sobota d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            SAUBERMACHER SLOVENIJA storitve pri varstvu okolja, trgovina in transport d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            SAUBER KONCESIJSKE OBČINE – Lenart Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            JAVNO PODJETJE KOMUNALA LAŠKO d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            JAVNO PODJETJE KOMUNALA RADEČE d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            JAVNO PODJETJE KOMUNALA, d.o.o. Mozirje Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            JKP, JAVNO KOMUNALNO PODJETJE d.o.o. SLOVENSKE KONJICE Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            KSP HRASTNIK Komunalno – stanovanjsko podjetje, d.d. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            OKP JAVNO PODJETJE ZA KOMUNALNE STORITVE Rogaška Slatina, d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            PUP – SAUBERMACHER, podjetje za ravnanje z odpadki d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            SIMBIO, družba za ravnanje z odpadki d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure
            SNAGA, družba za ravnanje z odpadki in druge komunalne storitve, d.o.o. Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure

            Kontakt

            info@interzero.si


              Ravnanje s posebnimi odpadki

              Rešitve za vse vrste odpadkov

              Rešitve za vse vrste odpadkov

              Interzero zagotavlja tudi ravnanje z odpadki, ki niso predmet štirih osnovnih shem - odpadne embalaže, odpadne EE opreme, odpadnih baterij in odpadnih nagrobnih sveč.

              Uničenje arhiva, izdelki s pretečenim rokom, gradbeni odpadki so odpadki, pri katerih veljajo posebna pravila ravnanja, kar pomeni, da zbiranje in nadaljnje ravnanje s temi odpadki lahko opravljajo le podjetja z ustreznimi dovoljenji. Interzero sodeluje z razširjeno mrežo izvajalcev, ki imajo vsa potrebna dovoljenja in zagotavlja rešitve za vse vrste odpadkov na različnih lokacijah po Sloveniji.

              Nevarni odpadki

              Nudimo vam rešitve odvoza, prevzema in ravnanja z odpadki, ki nastajajo zaradi opravljanja dejavnosti v večjih podjetjih, ali pa se pojavljajo pri opravljanju posameznih obrtnih dejavnostih, kot so:

              • avtoservisne, avtokleparske delavnice
              • fotografski studio
              • tiskarne
              • mizarske delavnice
              • zdravstvene ustanove

               

              Nekaj primerov nevarnih odpadkov: odpadne barve, topila, kisline, emulzije, motorna olja, absorbenti, čistilne krpe, zaščitne obleke, onesnažena embalaža z ostanki nevarnih snovi, odpadna lepila, fotokemikalije, razvijalci barv, premazi, razredčila, infektivni odpadki.

              Za vsako vrsto odpadkov vam priskrbimo oznake odpadkaprimerne zabojnike za zbiranje ter poiščemo ugodno ponudbo za ravnanje z odpadkom. Po prevzemu odpadka prejmete evidenčni in tehtalni list. Svetujemo vam tudi pri vzpostavitvi evidence o oddanih odpadkih ter oddaji letnega poročila o nastalih odpadkih v podjetju.

              Nevarni odpadki

              Nenevarni odpadki

              Uničenje arhiva

              Uničenje arhiva

              Interzero vam zagotavlja varno uničenje vseh vrst arhivske dokumentacije. Kot podjetje se morate zavedati, da uničenje arhivske dokumentacije ni enako prevzemu papirja. Varno uničenje pomeni prevzem in prevoz pod strogo nadzorovanimi pogoji od povzročitelja do lokacije uničenja. Pomembnih dokumentov ne pretresamo, saj se zbirajo v posebnih zaklenjenih zabojnikih, ki so označeni z varnostnimi kodami.

              Vsi podatki se uničijo v skladu z ZVOP-1 in DIN 66399, kar vam potrdimo z ustreznim potrdilom o uničenju.

              Kosovni in gradbeni odpadki

              Interzero nudi rešitve za podjetja in organizacije, ki občasno potrebujejo odvoz kosovnih odpadkov in gradbenega materiala. Med kosovne odpadke spadajo večji kosi posod; leseni, kovinski in plastični predmeti; vzmetnice, preproge, leseno in stavbno pohištvo; kovinski predmeti (pomivalna korita, radiatorji, stojala za prerilo, okovja, nosilci …); oblazinjeno pohištvo (fotelji, dvosedi …); športna oprema (kolesa, smuči, jadralne deske …); sanitarna oprema (umivalnik, wc školjka, kadi, tuš kabine …); ostali kosovni predmeti (vrtna oprema, igrala …). Med gradbene odpadke pa sodijo stari ometi, keramične ploščice, opeka, stari tlaki brez izolacije, prane plošče, inertni material (mešanica zemlje, kamenja, peska, gline).

              Interzero zagotavlja individualne rešitve prevzemov kosovnih in gradbenih odpadkov, ki nastajajo ob adaptacijah, obnovah, selitvah in drugih priložnostih ne glede na količino in kraj nastanka. Podjetjem svetujemo, kako pravilno pripraviti – sortirati odpadni material. Odpadke prevzamemo skladno z veljavno zakonodajo in z vsemi ustreznimi dokumenti (tehtalni list, evidenčni list …).

              Za obstoječe in potencialne stranke imamo na izbiro 3 različne ponudbe paketov, ki vsebujejo opcije:

              • najem zabojnika za kosovni/gradbeni odpad,
              • organizacijo prevzema in odvoza materiala na deponijo,
              • potrdilo o pravilnem prevzemu odpadka.

              Kosovni in gradbeni odpadki
              Živila s pretečenim rokom uporabe in biološki odpadki

              Živila s pretečenim rokom uporabe in biološki odpadki

              Uvoznikom, trgovcem in drugim povzročiteljem bioloških odpadkov nudimo enkratne ali periodične prevzeme odpadkov, ko so:

              • Živila s pretečenim rokom rokom uporabe
              • Biorazgradljivi kuhinjski odpadki
              • Odpadna jedilna olja in maščobe

               

              Zagotovimo vam vso potrebno opremo za zbiranje odpadkov, uredimo odvozprevzem ter priskrbimo vso dokumentacijo – evidenčne, tehtalne liste ter ostala potrdila glede na vrsto uničenja. Po posebnem predhodnem dogovoru opravljamo tudi komisijska uničenja odpadkov.

              Zakaj izbrati Interzero za partnerja na področju ravnanja z odpadki?

              Poskrbimo za vso potrebno opremo za odvoz

              Enostavno naročanje odvozov

              Priskrbimo vso dokumentacijo - evidenčne, tehtalne liste ter ostala potrdila

              Organiziramo odvoz in izdamo potrdila o pravilnem prevzemu odpadkov

              Kontakt

              info@interzero.si


                Storitve na dvoriščih

                Storitve na dvoriščih

                Storitve na dvoriščih

                Z osebnim pristopom in strokovnim svetovanjem poslovnim partnerjem nudimo optimalne rešitve v procesu optimizacije delovnih prostorov, delovnega procesa in tehničnih rešitev za upravljanje z odpadki.

                Najem opreme in odvozi odpadkov

                Najem opreme in odvozi odpadkov

                Za učinkovito ločeno zbiranje odpadkov nudimo poslovnim partnerjem najem zabojnikov, prilagojenih zbiranju posamezne vrste odpadkov. Omogočamo tudi enostavno naročanje odvozov odpadnih materialov in najavljanje lastne dostave preko spletne aplikacije.

                Več informacij
                Ravnanje s posebnimi odpadki

                Rešitve za vse vrste odpadkov

                Uničenje arhiva, izdelki s pretečenim rokom, gradbeni odpadki so odpadki, pri katerih veljajo posebna pravila ravnanja, kar pomeni, da zbiranje in nadaljnje ravnanje s temi odpadki lahko opravljajo le podjetja z ustreznimi dovoljenji.

                Več informacij
                Rešitve za ravnanje z odpadki po meri

                Rešitve za ravnanje z odpadki po meri

                Nudimo celovito optimizacijo ravnanja z odpadnimi produkti, ki nastajajo v vašem podjetju. Naši strokovno usposobljeni sodelavci pod vašim vodstvom pregledajo delovne procese, lokacijo in obstoječe rešitve ravnanja z odpadki v vašem podjetju ter vam svetujejo.

                Več informacij
                Naprave za ravnanje z opadki

                Naprave za ravnanje z odpadki

                Tehnične rešitve za zmanjšanje volumna odpadkov do 90%. Z njimi prihranite delovni prostor, optimizirate delovni proces in zmanjšate stroške odvozov. Lahko jih prodate kot sekundarne surovine in ustvarite dodaten zaslužek.

                Več informacij

                Zakaj izbrati Interzero za partnerja?

                Prihranek časa

                Znižanje stroškov

                Zvišanje vrednosti materiala

                Optimizacija kadra

                Tu smo za vas!

                Obrnite se na naše strokovnjake in izvedite več o naših rešitvah.

                Kontakt

                info@interzero.si