O nas
O nas
Delujemo na področju krožnega gospodarstva, preprečevanja nastajanja odpadkov in ohranjanja naravnih virov.
Z uporabo naših rešitev za svet brez odpadkov lahko uspešno oblikujete krožno gospodarstvo prihodnosti.
Zapiramo zanke, ustvarjamo dodano vrednost: Kot eden od vodilnih ponudnikov celovitih okoljskih storitev svojim strankam pomagamo pri preprečevanju nastajanja odpadkov, zagotavljanju surovin in znatnem izboljšanju njihovega trajnostnega ravnovesja. Učinkovito kroženje surovin v zaprtem krogu t.i. closed loop ponuja ogromno priložnosti – za naše okolje, gospodarstvo in družbo. Smo eden od pionirjev recikliranja, saj ima naše podjetje več kot 30 let izkušenj z razvojem in izvajanjem uporabnih rešitev za preprečevanje in recikliranje odpadkov. Trenutno postavljamo nove standarde kot mednarodni ponudnik celovitih okoljskih storitev – in skupaj z našimi partnerji pospešujemo preobrazbo v krožno gospodarstvo, ki ohranja vire.
Odkar je bilo leta 1991 ustanovljeno prvo podjetje, smo v Skupini Interzero zagotovili integrirane storitve po meri več kot 50.000 poslovnim partnerjem iz vseh industrijskih sektorjev in ustvarili letni prihodek iz prodaje v višini okoli 1,05 milijarde evrov. Skupina zaposluje 2.000 ljudi na 40 lokacijah v 10 državah. Skupaj se osredotočamo na znanje in izkušnje s področja recikliranja za skupno vizijo prihodnosti brez odpadkov.
2.000
zaposlenih
1.05
Miliarde € letnega prometa
32
let izkušenj
10
držav
40
lokacij
80.000
zadovoljnih strank
Kako vam lahko pomagamo:
- Okoljske rešitve po meri
- Celovit portfelj storitev
- Več kot 30 let izkušenj v industriji
- Trajnostna strategija po meri
- Inovativni pristopi k recikliranju
- Nagrajeni sekundarne surovine
Področja našega delovanja
Inovativne rešitve za recikliranje
Surovine, pridobljene z recikliranjem, dajejo podjetjem priložnost, da ponovno razmislijo o procesu izdelave svojih izdelkov. Zmanjšajo namreč lahko tako stroške kot vpliv na okolje. Organiziramo vračilo in recikliranje embalaže ter pripravimo surovine v tržno usmerjeni kakovosti, v skladu z zahtevami kupcev.
Vaš partner za ravnanje z odpadki
Posamezne rešitve prinašajo maksimalen uspeh – tudi pri odstranjevanju in ravnanju z odpadki podjetij. Te oblikujemo s pomočjo inovativnih pristopov – trajnostno, celovito in učinkovito.
Krožne rešitve, za zapiranje materialnih zank
Kupcem pomagamo, da prevzamejo odgovornost za svoje izdelke in njihov vpliv na okolje – s prilagojenimi krožnimi in povratnimi logističnimi sistemi, novimi poslovnimi modeli in optimalno kombinacijo naših storitev ter strokovnega svetovanja.
Rešitve za optimizacijo delovnih prostorov
Omogočamo učinkovito in uspešno ravnanje z odpadki in zgradbami, v obliki individualnih rešitev. S tem našim strankam pomagamo, da svoje nepremičnine nadaljnje razvijajo v skladu s krožnim gospodarstvom.
Mednarodne rešitve
Da bi krožno gospodarstvo izvajali po vsej državi, delamo na mednarodni ravni, ponujamo poglobljene okoljske nasvete in optimiziramo rešitve za odstranjevanje odpadkov.
Zgodovina - ključni mejniki
1991: Začetek Skupine. Prva družba se je na začetku osredotočila na izboljšanje recikliranja odpadne embalaže. Interzero je nato začel širiti svojo ponudbo kot globalni ponudnik integriranih okoljskih storitev, pri čemer je postavil svetovne standarde za preprečevanje nastajanja odpadkov, visokotehnološko razvrščanje in inovativne rešitve recikliranja.
1997: Storitvena dejavnost podjetja Interzero se začne širiti v druge države z ustanovitvijo avstrijske podružnice in sistemskega upravljavca – podjetja Interzero Austria GmbH. V naslednjih letih pride do nadaljnjih širitev v druge evropske države.
2000: Z rešitvijo Repasack je Interzero ponudil edinstven vseevropski sistem za prevzem in recikliranje papirnatih vrečk. S svojim nagrajenim projektom Eco Dragon, projekt za zbiranje praznih kartuš za tiskalnike v šolah in vrtcih, se je družba vključila v okoljsko izobraževanje.
2005: Podjetje Interzero začne ponujati storitev sprejema odpadne embalaže za enkratno uporabo za pijače. Danes upravljamo en mobilni center in deset stacionarnih centrov za štetje embalaže.
2006: Družba Interzero je postala prva na trgu, ki je prejela državno licenco za storitve recikliranja po nemškem dualnem sistemu. Ob ustvarjeni konkurenčnosti na trgu, je družbi uspelo bistveno povečati stopnjo recikliranja odpadne embalaže.
2007: Leto združevanja RTE: Interzero je vzpostavil inovativno rešitev združevanja za tranzitno embalažo.
2008: Interzero se je pridružil Skupini ALBA, strokovnjaku za recikliranje in dobavitelju surovin, s čimer je svoji ponudbi dodal koncentrirano znanje in izkušnje Skupine.
2009: Recikliranje plastike v zaprtem krogu: Interzero je razvil t.i.Recycled-Resource, večkrat nagrajen proces za recikliranje plastike.
2011: Vedro za barvo blagovne znamke Baumarkt je prvi izdelek na trgu, izdelan iz materiala Procyclen, reciklirane plastike, ki ga je razvil Interzero. Material, uporabljen za vedro, je skoraj 100-odstotno proizveden iz plastičnih odpadkov, zbranih v različnih nemških sistemih za recikliranje.
2013: Podjetje Interzero objavi svoje prvo poročilo o trajnostnem razvoju, ki podrobno in sistematično predstavi, kako v podjetju oblikujejo tako svoje procese kot tudi projekte za stranke, da so hkrati ekološko in družbeno usmerjeni. Poročilo predstavlja ključne spremembe in podatke od leta 2010 do 2012 in je v skladu z mednarodno veljavnimi smernicami pobude za globalno poročanje (GRI).
2015: Podjetje Interzero povečuje obveščanje o trajnostnem razvoju in začne izdajati letno revijo na temo trajnosti. Publikacija, ki jo urejajo novinarji, predstavlja primere najboljših praks trajnostnega razvoja znotraj podjetja Interzero in pri sodelovanju s strankami.
2016: Interzero je praznoval 25. obletnico uspešnega delovanja. Zahvaljujoč zaupanju svojih domačih in mednarodnih poslovnih partnerjev so do sedaj vrnili več kot 15 milijonov ton rabljene embalaže v krog surovin, s čimer so prihranili dragocene primarne vire. Odprl se je nov center za recikliranje plastike v Mariboru, Slovenija, in ustanovilo podjetje Encory, ki deluje na področju ponovne uporabe in predelave avtomobilskih delov, v katerem imata skupini BMW in ALBA vsaka po 50-odstotni delež.
2017: Spletna trgovina brandused.com postane aktivna: rabljena, prenovljena oprema IT ali novi, neuporabljeni tehnični izdelki iz prodaje podjetja ali prodaje skladišč se prodajajo končnim kupcem, da bi oprema dobila drugi življenjski cikel.
2018: Inštitut Fraunhofer UMSICHT je že 11. zapored dokazal pozitivne učinke krogotoka materialov, ki jih je mogoče reciklirati. Poleg tega lahko podjetja od leta 2018 optimizirajo možnost recikliranja embalaže na podlagi nove, znanstveno utemeljene metode “Made for Recycling”. Poleg tega je bilo leta 2018 med podjetji Interzero in Saubermacher AG ustanovljeno skupno podjetje SIMPLi RETURN GmbH , prvi sistem za prevzem in recikliranje litij-ionskih baterij.
2019: Pravočasno ob začetku veljavnosti nemškega zakona o embalaži, 1. januarja 2019: Po uspešnem zagonu spletne trgovine za licenciranje embalaže Lizenzero poleti 2018 je Dual System Interzero (DSI) na voljo distributerjem embalaže vseh velikosti, s prilagojenimi rešitvami.
Interzero svojo ponudbo storitev širi tudi na mednarodni ravni in je s svojimi okoljskimi storitvami prisoten v Avstriji, Sloveniji, na Poljskem , Hrvaškem, Češkem in v Italiji.
2022: Interzero odpre še podjetje za okoljske storitve v Srbiji.
Slavnostno Srecanje
Slavnostno srečanje - 20 let Interzero Slovenija in predstavitev Trajnometra
14. marec 2024
Lokacija: Kempinski Palace Portorož
Praznovanje 20 let trajnostnega uspeha v Sloveniji 14. marca 2024 v Kempinski Palace v Portorožu!
Pridružite se nam, saj Interzero obeležuje dve desetletji vplivne prisotnosti v Sloveniji. Ob tej posebni priložnosti Interzero Slovenija z veseljem gosti cenjene evropske voditelje trajnostnega razvoja v naši slikoviti državi. Med našim ekskluzivnim enodnevnim srečanjem bodo gostje odkrivali in sodelovali z najboljšimi evropskimi trajnostnimi praksami, ki simbolizirajo rast zelenih pobud po vsej celini. Na obeležitvi bomo tudi razkrili našo najnovejšo inovacijo Trajnometer (Environmental Sustainability Dashboard) — okolju prijazno rešitev, ki je priznana in certificirana po vsej Evropi.
Program srečanja
09.00 Registracija in jutranja kava
10.00 Pozdravni nagovori
-
Darja Figelj, direktorica Interzero Slovenija
-
Martin Ulke, direktor Intezero Zero Waste Solutions International
10.30 ESG obveznosti
-
Mojca Markizeti, Improve X Advisory, strokovnjakinja za ESG in trajnostne strategije
11.00 Keynote: Analiza ESG v SLO
-
Kearney, Marko Derča
11.30 Predstavitev Trajnometra
-
Isabella Capurso, Interzero Italija
-
Primer dobre prakse v Sloveniji, Rok Ritonja in Matej Marka, Interzero Slovenija
12.30 Odmor
13.00 Predstavitve dobrih praks
-
Nemški pristop v upravljanju odpadkov v podjetju, Alexander Maak, Interzero Nemčija
-
Ponovna uporaba loterijskih listkov, Matej Marka, Interzero Slovenija
-
Ko avtomobilska stekla zaživijo v dežnih škornjih, Lukasz Czarnowski, Interzero Poljska
-
Predstavitev trajnostnih praks v turizmu, Robert Sedlar, Interzero Hrvaška
-
Rešitev na ključ: digitalni depozit sistem v Italiji, Sergio Patacchini, Interzero Italija
-
Predstavitev spletne platforme štetja odpadkov, Lukasz Czarnowski, Interzero Poljska
-
Inovativne rešitve v prvem depozitnem sistemu v Nemčiji, Lukasz Czarnowski, Interzero Poljska
14.30 Kosilo
16.00 Podelitev plaket
-
Podelitev plaket za izredne prispevke k razvoju Interzero Slovenija
17.00 Zaključek
Lokacija: Kempinski Palace Portorož, Istria Slovenia
Luksuzni hotel Kempinski Palace Portorož s petimi zvezdicami v središču Portoroža ponuja edinstveno mešanico zgodovinske dediščine in sodobne elegance. Njegovi začetki segajo v leto 1910, ko je v času razcveta Avstro-Ogrske postal čudovito turistično zatočišče ob Jadranskem morju. Mesto Portorož pa je tako zaslovelo kot vrhunsko evropsko obmorsko letovišče in zdravilišče. 14. marca 2024 pa bo palača gostila praznovanje trajnostnega uspeha Interzero!
Materiali za ozaveščanje za šole in vrtce
Materiali za ozaveščanje za šole in vrtce
Pri Interzero smo s pomočjo Poljske organizacije Ekopaka pripravili nabor brezplačnih materialov za izobraževanje predšolskih in šolskih otrok o pravilnem ravnanju z odpadki.
“EkoPaka – zapiramo zanko surovin” je izobraževalni program za mlade in starejše. Pod sloganom #EkoPaka #ZamykamyObieg (#ZapiranjeMaterialnihTokov) prikazuje zaprt krog surovin, da bi otroci razumeli, da tisto, kar ostane od izdelkov – embalaža, uporabljeni elementi – ni odpadek, temveč material, iz katerega je mogoče ustvariti nekaj novega.
EkoPaka omogoča, da najmlajše seznanite z vprašanji, ki so pomembna z vidika vzgoje odgovornega in okoljsko občutljivega potrošnika, ter se tako povežete z uresničevanjem 12 ciljev trajnostnega razvoja, tj. odgovorne proizvodnje in potrošnje.
Z izpolnitvijo spodnjega obrazca si lahko vsi šolski delavci in vzgojitelji, prenesete BREZPLAČNE materiale, ki jih lahko uporabite kot pomoč v vašem učnem procesu.
Pripravljeni materiali:
-
BIOODPADKI pobarvanka
-
ELEKTRO ODPADKI pobarvanka
-
EMBALAŽA in PLASTIČNI PROIZVODI ZA ENKRATNO UPORABO (SUP) pobarvanka
-
BATERIJE pobarvanka
-
PLASTIKA pobarvanka
-
delovni list ELEKTRO ODPADKI
-
aktivnoste kartice PLASTIKA
-
aktivnostne kartice ELEKTRO ODPADKI
Izpolnite spodnji kontaktni obrazec in na navedeno e-pošto vam bomo poslali materiale za izobraževanje.
Kontakt
info@interzero.si
Ravnanje s SUP proizvodi
Ravnanje s SUP proizvodi
Oktobra 2022 je v veljavo stopila SUP Uredba oz. Direktiva (EU) 2019/904 o zmanjšanju vpliva nekaterih plastičnih proizvodov na okolje, ki proizvajalcem plastičnih proizvodov za enkratno uporabo nalaga obveznosti z namenom zmanjšanja vplivov te embalaže na okolje.
Primarni namen SUP Uredbe je zmanjšanje onesnaževanja okolja z odpadki iz teh proizvodov ter njihova smotrna zasnova in raba. Uredba prav tako zavezuje proizvajalce k ozaveščanju potrošnikov o uporabi alternativnih proizvodov in vplivih smetenja s SUP proizvodov na okolje. Ozaveščanje morajo zavezanci izvajati vsaj enkrat letno na primer z ustreznimi oglaševalskimi akcijami ipd.
Pri Interzero vam kot nosilec skupnega načrta za ravnanje s SUP proizvodi omogočamo urejanje vseh zakonskih obveznosti, ki jih določa SUP Uredba. S sklenitvijo pogodbe z nami, bomo v vašem imenu lahko izpolnili obveznosti v okviru proizvajalčeve razširjene odgovornosti (PRO).
KDO SO ZAVEZANCI?
-
EMBALERJI,
-
UVOZNIKI,
-
PROIZVAJALCI,
-
PRIDOBITELJI,
ki na trg Republike Slovenije kot prvi dajejo “SUP” proizvode.
KATERE PROIZVODE UREDBA ZAJEMA?
SUP (Single Use Plastic) proizvodi so delno ali v celoti izdelani iz plastike, namenjeni enkratni uporabi in na trg postavljeni v obliki embalaže ali kot proizvod.
- posode za živila za hrano za takojšnjo uživanje,
- zavitke in ovoje za živila,
- vsebnike za pijačo s prostornino do 3 litrov (vklj. s pokrovčki in zamaški),
- lončke za pijačo (vklj. s pokrovčki in zamaški),
- lahke plastične nosilne vrečke,
- vlažilne robčke,
- balone,
- tobačne izdelke s filtri in filtre za uporabo v kombinaciji s tobačnimi izdelki,
- ribolovno orodje, ki vsebuje plastiko.
Primarni cilj SUP Uredbe je zmanjšanje vpliva nekaterih plastičnih proizvodov na okolje.
Glavni ukrepi na osnovi katerih želi SUP Uredba doseči cilj:
- zmanjšanje porabe SUP proizvodov
- zahteve pri oblikovanju SUP proizvodov
- poročanje o nastalih odpadkih iz SUP proizvodov, ki bo zagotovilo boljšo sledljivost
- ozaveščanje potrošnikov in podjetij
- prevzem sorazmerne finančne odgovornosti za smetenje (kot posledica dajanja SUP proizvodov na trg)
Kakšne obveznosti imate zavezanci po SUP Uredbi?
Proizvajalec, ki daje na trg Republike Slovenije plastične proizvode za enkratno uporabo iz SUP uredbe, ima naslednje obveznosti:
Izpolnite spodnji kontaktni obrazec in hitro ter zanesljivo sklenite pogodbo z nami
Če se želite dodatno izobraziti v zvezi SUP Uredbo in kako se nanjo prilagoditi, si oglejte webinar, ki smo ga za vas pripravili na Interzero Akademiji ali pa si preberite uredbo, ki jo najdete tukaj.
KORISTNE POVEZAVE
- UREDBA O ZMANJŠANJU VPLIVA NEKATERIH PLASTIČNIH PROIZVODOV NA OKOLJE
- PRILOGA 1: Kateri proizvodi spadajo med plastične proizvode za enkratno uporabo?
- KAKO PRAVILNO VODITI EVIDENCO PLASTIČNIH PROIZVODOV ZA ENKRATNO UPORABO DANIH NA TRG RS – primer iz Uredbe
- NAVODILO ZA IZVEDBO SORTIRNE ANALIZE ODPADNIH PLASTENK PIJAČ V MEŠANI ODPADNI EMBALAŽI IN OBRAZEC O IZVEDENIH SORTIRNIH ANALIZAH ODPADNIH PLASTENK PIJAČ
METODOLOGIJE
DRUGE KORISTNE POVEZAVE:
- Turning the tide on single-use plastics
- Single-use plastics (europa.eu)
- Plastic Free July – Be Part of the Plastic Pollution Solution
Zakaj izbrati Interzero za partnerja na področju zbiranja odpadkov?
Obveščanje in ozaveščanje končnih uporabnikov o pravilnem ravnanju z odpadki
Predelava zbrane odpadne embalaže
Optimalno in zakonsko ustrezno zbiranje
Označevanje zbirnih mest trgovcev
Odvoz polnih zabojnikov
Niste prepričani ali vaš izdelek spada v SUP Uredbo?
Kontaktirajte nas in skupaj bomo preverili ter vam svetovali kako naprej.
Kontakt
info@interzero.si
Kontakt
Izpolnite spodnji obrazec in odgovorili vam bomo v najkrajšem času.
Kontakt
info@interzero.si
Lahko pa nas tudi pokličete na +386 1 560 91 50 ali nam pišete na info@interzero.si.
Poročanje
Pomoč pri poročanju
Podjetjem nudimo vso pomoč pri poročanju od vpisa v spletno aplikacijo do oddaje poročila. Na podlagi sklenjenega dogovora, partner Interzerou dostavi podatke o produktih, danih na trg v določenem obdobju, v družbi Interzero pa poskrbimo za izdelavo vseh potrebnih poročil.
Kontakt
info@interzero.si
OGLEJTE SI WEBINAR ODPADKI V PODJETJU
Spoznajte vse vaše obveznosti na področju odpadkov v podjetju
Načrt gospodarjenja z odpadki
Izdelava načrta gospodarjenja z odpadki
Načrt gospodarjenja z odpadki je določen z Uredbo o odpadkih UL RS št. 77/22. Če v vašem podjetju v enem letu nastane več kot 200 kg nevarnih ali 150 ton nenevarnih odpadkov, morate imeti izdelan načrt gospodarjenja z odpadki.
V skladu z Uredbo o odpadkih so podjetja zavezana k pripravi načrta ravnanja z odpadki, ki nastajajo med procesom dela.
Skupaj z vami izvedemo analizo stanja ravnanja z odpadki na vaši lokaciji. Vsako podjetje obravnavamo individualno. Naše prednosti so profesionalnost, zanesljivost ter učinkovitost. Poskrbimo za implementacijo ukrepov in spremljanju le teh. Nudimo tudi storitev obnovitve načrta gospodarjenja z odpadki, skladno z zakonodajo.
Storitev vsebuje:
Osebni obisk na lokaciji nastajanja odpadkov, ob potrjeni ponudbi
Analizo obstoječega stanja, predlaganje posodobitev in svetovanje pred pripravo Načrta gospodarjenja z odpadki
Izdelavo celostnega Načrta gospodarjenja z odpadki skladno z Uredbo o odpadkih ter EU direktivo razširjene proizvajalčeve odgovornosti
Navedbe in opredelitve okoljevarstvene zakonodaje ter izpolnjevanje zahtevanih dolžnosti
Selekcioniranje odpadkov po podjetju, svetovanje o označevanju in klasificiranju
Navedbe zakonskih obveznosti in individualna razlaga reševanja okoljske problematike za podjetje
Dodana vrednost ob sodelovanju z nami:
Prihranek časa za vaše zaposlene
Skladnost z zakonodajo na področju ravnanja z odpadki
Manjši stroški zaradi optimizacije ravnanja z odpadki
Dodatne možnosti recikliranja in odkupa surovin
Za vsa vprašanja o ponudbi kontaktirajte našo prodajno ekipo!
T +386 1 560 92 02
Kontakt
O Interzeru
Pridružite se nam pri oblikovanju prihodnosti brez odpadkov. Z našimi Zero waste rešitvami.
Brezplačna oddaja odpadnih produktov za fizične osebe
Možnost za brezplačno oddajo odpadnih produktov za fizične osebe
Potrošniki (fizične osebe) lahko na različnih lokacijah po Sloveniji brezplačno ločeno oddate naslednje vrste odpadkov:
- odpadna embalaža
- odpadna električna in elektronska oprema
- odpadne baterije in akumulatorji
Seznam prevzemnikov za brezplačno oddajo odpadnih produktov
Prevzemnik | Delovni čas |
KOMUNALNO STANOVANJSKA DRUŽBA d.o.o. Ajdovščina | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
ČISTO MESTO PTUJ podjetje za gospodarjenje z odpadki d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
Javne službe Ptuj, podjetje za izvajanje gospodarskih javnih služb in drugih dejavnosti, d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
KOMUNALNO PODJETJE PTUJ D.D. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
KOMUNALA METLIKA javno podjetje d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
OBČINA OSILNICA | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
KOMUNALA RADOVLJICA, javno podjetje za komunalno dejavnost, d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
Občina Šempeter-Vrtojba | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
INFRASTRUKTURA BLED d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
JAVNO KOMUNALNO PODJETJE DRAVOGRAD d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
JAVNO KOMUNALNO PODJETJE GROSUPLJE d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
JAVNO KOMUNALNO PODJETJE KOMUNALA KOČEVJE d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
JAVNO KOMUNALNO PODJETJE KOMUNALA RIBNICA d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
JAVNO KOMUNALNO PODJETJE LOG d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
JAVNO KOMUNALNO PODJETJE PRODNIK d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
JAVNO KOMUNALNO PODJETJE RADLJE OB DRAVI d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
JAVNO PODJETJE KOMUNALA CERKNICA d.o.o. Cerknica | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
JAVNO PODJETJE KOMUNALA ČRNOMELJ d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
Javno podjetje KOMUNALA Idrija d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
JAVNO PODJETJE KOMUNALA ILIRSKA BISTRICA, d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
JAVNO PODJETJE KOMUNALA Izola, d.o.o. Azienda pubblica KOMUNALA Isola, S.r.l. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
JAVNO PODJETJE KOMUNALA SLOVENJ GRADEC d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
Javno podjetje Komunalno podjetje Logatec, d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
Javno podjetje Komunalno podjetje Vrhnika, d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
Javno podjetje OKOLJE Piran, d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
JAVNO PODJETJE VODOVOD KANALIZACIJA SNAGA d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
Javno podjetje–Azienda pubblica MARJETICA KOPER, d.o.o.-s.r.l. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
JEKO, javno komunalno podjetje, d.o.o., Jesenice | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
KOMUNALA Komunalno podjetje Nova Gorica d.d. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
KOMUNALA SLOVENSKA BISTRICA podjetje za komunalne in druge storitve d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
Komunala Tolmin, javno podjetje, d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
KOMUNALA TRŽIČ d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
KOMUNALA, javno podjetje, Kranjska Gora, d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
KOMUNALNO STANOVANJSKO PODJETJE d.d. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
LOŠKA KOMUNALA, oskrba z vodo in plinom, d.d., Škofja Loka | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
OBČINA BLOKE | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
OBČINA BOHINJ | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
OBČINA GORENJA VAS-POLJANE | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
OBČINA ŽIRI | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
PUBLIKUS gospodarjenje z odpadki d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
Javno podjetje Komunala Brežice d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
JAVNO PODJETJE KOMUNALA d.o.o. Sevnica | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
JAVNO PODJETJE KOMUNALA TRBOVLJE d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
JAVNO PODJETJE KOMUNALA ZAGORJE, d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
JAVNO PODJETJE KOMUNALNO STANOVANJSKO PODJETJE Litija, d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
KOMUNALA KRANJ, javno podjetje, d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
KOMUNALA NOVO MESTO d.o.o., javno podjetje | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
KOMUNALA TREBNJE d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
Kostak, komunalno in gradbeno podjetje, d.d. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
EKO-PARK d.o.o. Lendava, javno podjetje OKO-PARK Kft. Lendva, kozhasznu vallalat | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
Javno podjetje center za ravnanje z odpadki Puconci d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
KOMUNALA RADGONA, javno podjetje d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
KOMUNALNO PODJETJE ORMOŽ d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
KOMUNALNO-STANOVANJSKO PODJETJE LJUTOMER d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
NATURA VePo družba za komunalne storitve d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
SAUBERMACHER – KOMUNALA – podjetje za odstranjevanje odpadkov Murska Sobota d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
SAUBERMACHER SLOVENIJA storitve pri varstvu okolja, trgovina in transport d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
SAUBER KONCESIJSKE OBČINE – Lenart | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
JAVNO PODJETJE KOMUNALA LAŠKO d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
JAVNO PODJETJE KOMUNALA RADEČE d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
JAVNO PODJETJE KOMUNALA, d.o.o. Mozirje | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
JKP, JAVNO KOMUNALNO PODJETJE d.o.o. SLOVENSKE KONJICE | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
KSP HRASTNIK Komunalno – stanovanjsko podjetje, d.d. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
OKP JAVNO PODJETJE ZA KOMUNALNE STORITVE Rogaška Slatina, d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
PUP – SAUBERMACHER, podjetje za ravnanje z odpadki d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
SIMBIO, družba za ravnanje z odpadki d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
SNAGA, družba za ravnanje z odpadki in druge komunalne storitve, d.o.o. | Ponedeljek – petek: od 7:00 do 14:00 ure |
Kontakt
info@interzero.si
Rešitve za vse vrste odpadkov
Rešitve za vse vrste odpadkov
Interzero zagotavlja tudi ravnanje z odpadki, ki niso predmet štirih osnovnih shem - odpadne embalaže, odpadne EE opreme, odpadnih baterij in odpadnih nagrobnih sveč.
Uničenje arhiva, izdelki s pretečenim rokom, gradbeni odpadki so odpadki, pri katerih veljajo posebna pravila ravnanja, kar pomeni, da zbiranje in nadaljnje ravnanje s temi odpadki lahko opravljajo le podjetja z ustreznimi dovoljenji. Interzero sodeluje z razširjeno mrežo izvajalcev, ki imajo vsa potrebna dovoljenja in zagotavlja rešitve za vse vrste odpadkov na različnih lokacijah po Sloveniji.
Nevarni odpadki
Nudimo vam rešitve odvoza, prevzema in ravnanja z odpadki, ki nastajajo zaradi opravljanja dejavnosti v večjih podjetjih, ali pa se pojavljajo pri opravljanju posameznih obrtnih dejavnostih, kot so:
- avtoservisne, avtokleparske delavnice
- fotografski studio
- tiskarne
- mizarske delavnice
- zdravstvene ustanove
Nekaj primerov nevarnih odpadkov: odpadne barve, topila, kisline, emulzije, motorna olja, absorbenti, čistilne krpe, zaščitne obleke, onesnažena embalaža z ostanki nevarnih snovi, odpadna lepila, fotokemikalije, razvijalci barv, premazi, razredčila, infektivni odpadki.
Za vsako vrsto odpadkov vam priskrbimo oznake odpadka, primerne zabojnike za zbiranje ter poiščemo ugodno ponudbo za ravnanje z odpadkom. Po prevzemu odpadka prejmete evidenčni in tehtalni list. Svetujemo vam tudi pri vzpostavitvi evidence o oddanih odpadkih ter oddaji letnega poročila o nastalih odpadkih v podjetju.
Nenevarni odpadki
Uničenje arhiva
Interzero vam zagotavlja varno uničenje vseh vrst arhivske dokumentacije. Kot podjetje se morate zavedati, da uničenje arhivske dokumentacije ni enako prevzemu papirja. Varno uničenje pomeni prevzem in prevoz pod strogo nadzorovanimi pogoji od povzročitelja do lokacije uničenja. Pomembnih dokumentov ne pretresamo, saj se zbirajo v posebnih zaklenjenih zabojnikih, ki so označeni z varnostnimi kodami.
Vsi podatki se uničijo v skladu z ZVOP-1 in DIN 66399, kar vam potrdimo z ustreznim potrdilom o uničenju.
Kosovni in gradbeni odpadki
Interzero nudi rešitve za podjetja in organizacije, ki občasno potrebujejo odvoz kosovnih odpadkov in gradbenega materiala. Med kosovne odpadke spadajo večji kosi posod; leseni, kovinski in plastični predmeti; vzmetnice, preproge, leseno in stavbno pohištvo; kovinski predmeti (pomivalna korita, radiatorji, stojala za prerilo, okovja, nosilci …); oblazinjeno pohištvo (fotelji, dvosedi …); športna oprema (kolesa, smuči, jadralne deske …); sanitarna oprema (umivalnik, wc školjka, kadi, tuš kabine …); ostali kosovni predmeti (vrtna oprema, igrala …). Med gradbene odpadke pa sodijo stari ometi, keramične ploščice, opeka, stari tlaki brez izolacije, prane plošče, inertni material (mešanica zemlje, kamenja, peska, gline).
Interzero zagotavlja individualne rešitve prevzemov kosovnih in gradbenih odpadkov, ki nastajajo ob adaptacijah, obnovah, selitvah in drugih priložnostih ne glede na količino in kraj nastanka. Podjetjem svetujemo, kako pravilno pripraviti – sortirati odpadni material. Odpadke prevzamemo skladno z veljavno zakonodajo in z vsemi ustreznimi dokumenti (tehtalni list, evidenčni list …).
Za obstoječe in potencialne stranke imamo na izbiro 3 različne ponudbe paketov, ki vsebujejo opcije:
- najem zabojnika za kosovni/gradbeni odpad,
- organizacijo prevzema in odvoza materiala na deponijo,
- potrdilo o pravilnem prevzemu odpadka.
Živila s pretečenim rokom uporabe in biološki odpadki
Uvoznikom, trgovcem in drugim povzročiteljem bioloških odpadkov nudimo enkratne ali periodične prevzeme odpadkov, ko so:
- Živila s pretečenim rokom rokom uporabe
- Biorazgradljivi kuhinjski odpadki
- Odpadna jedilna olja in maščobe
Zagotovimo vam vso potrebno opremo za zbiranje odpadkov, uredimo odvoz, prevzem ter priskrbimo vso dokumentacijo – evidenčne, tehtalne liste ter ostala potrdila glede na vrsto uničenja. Po posebnem predhodnem dogovoru opravljamo tudi komisijska uničenja odpadkov.
Zakaj izbrati Interzero za partnerja na področju ravnanja z odpadki?
Poskrbimo za vso potrebno opremo za odvoz
Enostavno naročanje odvozov
Priskrbimo vso dokumentacijo - evidenčne, tehtalne liste ter ostala potrdila
Organiziramo odvoz in izdamo potrdila o pravilnem prevzemu odpadkov
Kontakt
info@interzero.si
Storitve na dvoriščih
Storitve na dvoriščih
Z osebnim pristopom in strokovnim svetovanjem poslovnim partnerjem nudimo optimalne rešitve v procesu optimizacije delovnih prostorov, delovnega procesa in tehničnih rešitev za upravljanje z odpadki.
Najem opreme in odvozi odpadkov
Za učinkovito ločeno zbiranje odpadkov nudimo poslovnim partnerjem najem zabojnikov, prilagojenih zbiranju posamezne vrste odpadkov. Omogočamo tudi enostavno naročanje odvozov odpadnih materialov in najavljanje lastne dostave preko spletne aplikacije.
Rešitve za vse vrste odpadkov
Uničenje arhiva, izdelki s pretečenim rokom, gradbeni odpadki so odpadki, pri katerih veljajo posebna pravila ravnanja, kar pomeni, da zbiranje in nadaljnje ravnanje s temi odpadki lahko opravljajo le podjetja z ustreznimi dovoljenji.
Rešitve za ravnanje z odpadki po meri
Nudimo celovito optimizacijo ravnanja z odpadnimi produkti, ki nastajajo v vašem podjetju. Naši strokovno usposobljeni sodelavci pod vašim vodstvom pregledajo delovne procese, lokacijo in obstoječe rešitve ravnanja z odpadki v vašem podjetju ter vam svetujejo.
Naprave za ravnanje z odpadki
Tehnične rešitve za zmanjšanje volumna odpadkov do 90%. Z njimi prihranite delovni prostor, optimizirate delovni proces in zmanjšate stroške odvozov. Lahko jih prodate kot sekundarne surovine in ustvarite dodaten zaslužek.
Zakaj izbrati Interzero za partnerja?
Prihranek časa
Znižanje stroškov
Zvišanje vrednosti materiala
Optimizacija kadra
Tu smo za vas!
Obrnite se na naše strokovnjake in izvedite več o naših rešitvah.