{"id":9973,"date":"2024-07-16T09:06:01","date_gmt":"2024-07-16T07:06:01","guid":{"rendered":"https:\/\/interzero.si\/?p=9973"},"modified":"2024-07-16T09:08:30","modified_gmt":"2024-07-16T07:08:30","slug":"ponovitev-akcije-zbiranje-plastenk-za-male-junake","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/interzero.si\/blog\/ponovitev-akcije-zbiranje-plastenk-za-male-junake\/","title":{"rendered":"Ponovitev akcije zbiranje plastenk za male junake"},"content":{"rendered":"
[vc_row][vc_column width=”1\/1″][vc_column_text uncode_shortcode_id=”926567″]<\/p>\n
Podjetji bosta Junake ponovno podprli pri zbiranju odpadnih plastenk za pomo\u010d otrokom, obolelim za rakom, ter obenem prispevali k zmanj\u0161evanju onesna\u017eevanja okolja in ve\u010djemu recikliranju embala\u017ee. Tudi tokrat bodo v treh izbranih Lidlovih trgovinah zagotovili prostor za zbiranje odpadnih plastenk, sredstva od njihove prodaje pa bodo namenili dru\u0161tvu. Lidl Slovenija se je ob tem zavezal \u0161e k dodatni donaciji 10.000 evrov. Akcija bo potekala med 15. julijem in 30. septembrom 2024.<\/p>\n
<\/p>\n
Prebivalce Slovenije, ki so mno\u017ei\u010dno sodelovali v prvi akciji, je poleg sr\u010dnosti in globokega \u010duta za so\u010dloveka vodila tudi mo\u010dna okoljska ozave\u0161\u010denost. Lidl Slovenija in Interzero Slovenija pa sta poskrbela za trajnostno ravnanje z zbranimi plastenkami ter omogo\u010dila pravilno recikliranje plastenk in ponovno uporabo za nov izdelek; tako nobena zbrana plastenka ni kon\u010dala v naravi in onesna\u017eevala okolja, k \u010demur se partnerja zavezujeta tudi tokrat.<\/p>\n
<\/p>\n
Cilj je zbrati vsaj 350.000 plastenk ter izkupi\u010dek od prodaje in dodatno donacijo nameniti za Junake 3. nadstropja<\/p>\n
<\/p>\n
Snovalci akcije so si postavili cilj, da v dobrih dveh mesecih, kolikor bo trajala akcija, zberejo vsaj 350.000 plastenk. Avtomat sprejema:<\/p>\n
<\/p>\n
Avtomat ne sprejema: plo\u010devink, steklenic, plastenk olja in kisa, \u010distil, \u0161amponov.<\/p>\n
<\/p>\n
Sredstva, ki jih bo od prodaje plastenk iztr\u017eilo podjetje Interzero Slovenija, bodo predana dru\u0161tvu Junaki 3. nadstropja, kjer jih bodo namenili za pomo\u010d otrokom, obolelim za rakom, in njihovim dru\u017einam. Na leto v Sloveniji za rakom zboli od 70 do 80 otrok, rak pa je tudi najpogostej\u0161i vzrok smrti pri otrocih, starih od 5 do 14 let.<\/p>\n
<\/p>\n
\u00bbOb prvi akciji zbiranja plastenk si nismo niti pribli\u017eno predstavljali, kak\u0161no bo zanimanje javnosti, takoj po zaklju\u010dku pa smo prejeli ve\u010d vpra\u0161anj o nadaljevanju zbiranja, zato smo bili informacije o ponovni akciji res veseli. Upamo, da se bo Slovenija tudi tokrat povezala v tej krasni akciji, ki zdru\u017euje dobrodelnost in skrb za okolje, in bomo ponovno zbrali veliko \u0161tevilo plastenk, ki bi sicer pristale med preostalo embala\u017eo ali celo med me\u0161animi odpadki. Smo povsem neprofitno humanitarno dru\u0161tvo, zato nam vsaka oddana plastenka res veliko pomeni. Prej\u0161nja akcija nam je omogo\u010dila zagon humanitarnega sklada za pomo\u010d dru\u017einam otrok z rakom, z novo akcijo pa bi \u017eeleli dru\u017einam otrok z rakom omogo\u010diti \u0161e kak\u0161no nepozabno do\u017eivetje. Kavcijski sistem po zgledu Nem\u010dije bi lahko tudi v Sloveniji pomenil veliko dodano vrednost za humanitarna dru\u0161tva,<\/em>\u00ab\u00a0je povedala\u00a0Ur\u0161ka Kolenc, predsednica dru\u0161tva Junaki 3. nadstropja.<\/p>\n <\/p>\n Poleg izkupi\u010dka od prodaje plastenk, ki ga bo dru\u0161tvo Junaki 3. nadstropja namenilo za\u00a0sklad za humanitarno pomo\u010d,\u00a0bo Lidl Slovenija Junakom namenil \u0161e dodatno donacijo v znesku 10.000 evrov. Ob koncu prve izvedbe akcije so skupaj s podjetjem Interzero Slovenija malim junakom predali 35.452 evrov.<\/p>\n <\/p>\n \u00bbOb za\u010detku druge akcije Plastenke za Junake vse prebivalce Slovenije vabimo, da ponovno zdru\u017eimo mo\u010di za dober namen z dvojno koristjo: pomagati malim junakom in njihovim dru\u017einam, obenem pa prispevati k zmanj\u0161evanju onesna\u017eevanja okolja. Skupaj lahko z majhnimi dejanji ustvarjamo velike spremembe,<\/em>\u00ab\u00a0je povedala\u00a0Metka \u0160ilar \u0160turm, vodja korporativnih zadev v Lidlu Slovenija.<\/p>\n <\/p>\n Prazne plastenke pija\u010d zbirajo v treh Lidlovih trgovinah<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Od\u00a015. julija 2024\u00a0naprej bodo v treh Lidlovih trgovinah \u2013\u00a0v Ljubljani na Toplarni\u0161ki ulici, v Mariboru na Titovi cesti in v Kranju na \u0160ucevi ulici\u00a0\u2013 ponovno postavljene posebne naprave za zbiranje, kamor lahko vsak odda odpadne plastenke pija\u010d. Lo\u010deno zbrana odpadna plastika bo v celoti predana dru\u017ebi za ravnanje z odpadno embala\u017eo Interzero Slovenija, ki bo poskrbela za ustrezno recikliranje in ponovno uporabo. Tako bodo pripomogli k ohranjanju okolja, saj se v tem primeru za proizvodnjo novih proizvodov ne bodo uporabile primarne surovine, temve\u010d reciklati. Ko iz odpadne plastenke proizvedemo novo plastenko, zmanj\u0161amo potrebo po na novo proizvedeni plastiki.<\/p>\n <\/p>\n \u00bbV Interzeru Slovenija smo prepri\u010dani, da je Slovenija zrela za uvedbo kavcijskega sistema, kar dokazujejo tudi izjemni rezultati spomladanske humanitarne akcije z Lidlom Slovenija in Junaki 3. nadstropja. Interzero sodeluje v petih razli\u010dnih kavcijskih sistemih v Evropi in zato predlaga, da Slovenija sledi nem\u0161kemu sistemu, ki ga je pred desetletji za Nem\u010dijo razvil prav Interzero. Kavcijski sistem je temelj za preudarno ravnanje z odpadki, ki so za okolje najbolj obremenjujo\u010di, kot so plastenke in drugi izdelki iz PET za enkratno uporabo. \u010ce potro\u0161niki pravilno odlo\u017eijo plastenko, zagotovijo material za nastanek nove plastenke, saj se plastenke, ki so pravilno odlo\u017eene, lahko ponovno uporabijo. Pomembno je, da se zavedamo, da se plastenka, odvr\u017eena v naravo, razgrajuje kar 450 let in povzro\u010da nepovratno \u0161kodo okolju<\/em>,\u00ab\u00a0je ob za\u010detku nove akcije povedala\u00a0mag. Darja Figelj, direktorica podjetja Interzero Slovenija.<\/p>\n <\/p>\n V Lidlu Slovenija si prizadevajo za manj plastike v okolju in podpirajo uvedbo kavcijskega sistema<\/strong><\/p>\n <\/p>\n V Lidlu Slovenija trajnostni odnos do okolja postavljajo v sredi\u0161\u010de svojega delovanja. Ravnanje s plastiko upravljajo prek integrirane strategije REset plastic dru\u017eb Skupine Schwarz, kamor sodi tudi Skupina Lidl. V okviru skupine so si postavili cilj, da bodo do leta 2025 za 20 odstotkov zmanj\u0161ali uporabo plasti\u010dnih materialov ter da bo v embala\u017ei lastnih blagovnih znamk uporabljeno vsaj 25 odstotkov reciklata.<\/p>\n <\/p>\n Tudi zato v Lidlu Slovenija pozdravljajo in podpirajo prizadevanja za uvedbo kavcijskega sistema v Sloveniji, s katerim bi zmanj\u0161ali vpliv plastike na okolje. S tem bi pripomogli k skupnemu doseganju okoljskih ciljev, ki jih narekuje\u00a0direktiva Evropske unije. Ta od dr\u017eav \u010dlanic zahteva, da do leta 2025 zagotovijo, da plastenke vsebujejo najmanj 25 odstotkov reciklirane plastike, do leta 2030 pa vsaj 30 odstotkov. Hkrati direktiva narekuje, da \u010dlanice za namene recikliranja pove\u010dajo dele\u017e lo\u010deno zbranih odpadnih plastenk na 77 odstotkov do leta 2025, do leta 2029 pa mora ta dele\u017e zrasti na 90 odstotkov.<\/p>\n <\/p>\n Kavcijski sistem \u017ee uspe\u0161no deluje v 13 evropskih dr\u017eavah, prvi so ga vzpostavili na \u0160vedskem, do leta 2025 pa ga nameravajo vpeljati \u0161e v petih dr\u017eavah.<\/p>\n \u00a0<\/strong>[\/vc_column_text][\/vc_column][\/vc_row]<\/p>\n<\/div>","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Zaradi izjemnega uspeha prve akcije Plastenke za Junake, ko smo prebivalci Slovenije v dobrih petih mesecih, kolikor je trajala akcija, za dru\u0161tvo Junaki 3. nadstropja zbrali 621.881 odpadnih plastenk, kar je ve\u010d kot 18 ton lo\u010deno zbrane odpadne plastike, so se Junaki 3. nadstropja skupaj z Lidlom Slovenija in podjetjem Interzero Slovenija odlo\u010dili, da akcijo ponovijo. Tokrat akcija poteka od 15. julija do 30. septembra 2024, cilj pa je zbrati 350.000 plastenk. <\/p>\n","protected":false},"author":17,"featured_media":9968,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"inline_featured_image":false,"footnotes":""},"categories":[76,78],"tags":[],"class_list":["post-9973","post","type-post","status-publish","format-standard","has-post-thumbnail","hentry","category-slovenia","category-news-si"],"acf":[],"cp_meta_data":{"rank_math_internal_links_processed":["1"],"_wpml_media_featured":["1"],"_wpml_media_duplicate":["0"],"_wpb_vc_js_status":["true"],"_uncode_specific_main_width":["a:2:{i:0;s:4:\"1200\";i:1;s:2:\"px\";}"],"_uncode_specific_menu_remove":["off"],"_uncode_specific_menu_opaque":["off"],"_uncode_specific_menu_no_shadow":["off"],"_uncode_blocks_list":["4466"],"_uncode_header_full_width":["on"],"_uncode_header_height":["a:2:{i:0;s:2:\"50\";i:1;s:1:\"%\";}"],"_uncode_header_title":["on"],"_uncode_header_title_custom":["off"],"_uncode_header_style":["dark"],"_uncode_header_content_width":["off"],"_uncode_header_custom_width":["100"],"_uncode_header_align":["left"],"_uncode_header_position":["header-center header-middle"],"_uncode_header_title_size":["h1"],"_uncode_header_title_italic":["off"],"_uncode_header_featured":["on"],"_uncode_header_background":["a:6:{s:16:\"background-color\";s:10:\"color-wayh\";s:17:\"background-repeat\";s:0:\"\";s:21:\"background-attachment\";s:0:\"\";s:19:\"background-position\";s:0:\"\";s:15:\"background-size\";s:0:\"\";s:16:\"background-image\";s:0:\"\";}"],"_uncode_header_parallax":["off"],"_uncode_header_overlay_color_alpha":["100"],"_uncode_header_scroll_opacity":["off"],"_uncode_header_scrolldown":["off"],"_uncode_specific_layout_width_custom":["a:2:{i:0;s:0:\"\";i:1;s:2:\"px\";}"],"_uncode_specific_tags_align":["left"],"_uncode_sidebar_position":["sidebar_right"],"_uncode_sidebar_size":["4"],"_uncode_sidebar_sticky":["off"],"_uncode_sidebar_fill":["off"],"_uncode_specific_copy_hide":["off"],"_uncode_specific_footer_uparrow_hide":["off"],"_uncode_fullpage_type":["curtain"],"_uncode_fullpage_opacity":["off"],"_uncode_scroll_dots":["off"],"_uncode_empty_dots":["off"],"_uncode_scroll_history":["off"],"_uncode_scroll_safe_padding":["on"],"_uncode_scroll_additional_padding":["0"],"_uncode_fullpage_mobile":["off"],"_uncode_scroll_snap":["off"],"_learndash_course_grid_short_description":[""],"_post":["a:2:{i:0;s:0:\"\";s:29:\"post_course_short_description\";s:0:\"\";}"],"_learndash_course_grid_duration":[""],"_learndash_course_grid_enable_video_preview":["0"],"_learndash_course_grid_video_embed_code":[""],"_learndash_course_grid_custom_button_text":[""],"_learndash_course_grid_custom_ribbon_text":[""],"_uncode_secondary_thumbnail_id":["9968"],"cmplz_hide_cookiebanner":[""],"_wp_old_date":["2024-03-28"],"_wp_old_slug":["recikliranje-od-0-do-100"],"_uncode_specific_media":["on"],"_cmplz_scanned_post":["1"],"_edit_lock":["1721117516:17"],"_edit_last":["17"],"_uncode_specific_footer_block":["4466"],"rank_math_analytic_object_id":["275"],"rank_math_seo_score":["3"],"rank_math_primary_category":["0"],"rank_math_title":["%title% %sep% %sitename%"],"rank_math_focus_keyword":["embala\u017ea"],"_wpml_word_count":["{\"total\":1089,\"to_translate\":{\"en\":1089}}"],"_wpml_location_migration_done":["1"],"_yoast_wpseo_focuskw":["ponovitev akcije Zbiramo plastenke za male junake"],"_yoast_wpseo_linkdex":["57"],"_yoast_wpseo_content_score":["30"],"_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes":["5"],"_yoast_wpseo_primary_category":["78"],"_thumbnail_id":["9968"],"_yoast_wpseo_wordproof_timestamp":[""],"_yoast_wpseo_metadesc":["Zaradi izjemnega uspeha prve akcije smo se odlo\u010dili ponovno podpreti dru\u0161tvo Junaki 3. nadstropja pri zbiranju plastenk."],"_wpb_post_custom_layout":["default"],"_cmplz_remote_scanned_post":["1"]},"yoast_head":"\n