{"id":9758,"date":"2024-03-19T09:04:36","date_gmt":"2024-03-19T08:04:36","guid":{"rendered":"https:\/\/interzero.si\/?p=9758"},"modified":"2024-03-28T09:05:44","modified_gmt":"2024-03-28T08:05:44","slug":"zbrali-smo-vec-kot-600-000-plastenk-za-junake-3-nadstropja","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/interzero.si\/blog\/zbrali-smo-vec-kot-600-000-plastenk-za-junake-3-nadstropja\/","title":{"rendered":"Zbrali smo ve\u010d kot 600.000 plastenk za Junake 3. nadstropja"},"content":{"rendered":"
[vc_row][vc_column width=”1\/1″][vc_column_text uncode_shortcode_id=”197568″]Prebivalci Slovenije smo v dobrih petih mesecih, kolikor je trajala akcija, za male Junake zbrali 621.881 odpadnih plastenk, kar predstavlja ve\u010d kot 18 ton lo\u010deno zbrane odpadne plastike, v celoti predane dru\u017ebi za ravnanje z odpadno embala\u017eo Interzero. Ta bo poskrbela, da bodo vse zbrane plastenke pravilno reciklirane; tako nobena zbrana plastenka ne bo kon\u010dala v naravi in onesna\u017eevala okolja.<\/p>\n
\u00bbPonosni in hvale\u017eni smo, da smo soustvarjali akcijo, ki je ponovno zdru\u017eila Slovenijo za dober namen, tokrat celo z dvojnim doprinosom: pomagali smo malim Junakom, obenem pa prispevali k zmanj\u0161evanju onesna\u017eevanja okolja in recikliranju embala\u017ee. Izjemen uspeh dobrodelne akcije je \u0161e enkrat potrdila solidarnost in sr\u010dnost ljudi za so\u010dloveka. Obenem pa tudi, da je tovrstno zbiranje odpadne embala\u017ee v Sloveniji dobrodo\u0161lo in da smo na ta na\u010din pripravljeni prispevati k zmanj\u0161evanju koli\u010din odpadne plastike,\u00ab je dejala Maja Ravnak, vodja oddelka v logistiki in vodja akcije Plastenke za junake v Lidlu Slovenija.<\/p>\n
Dobrodelna akcija Plastenke za Junake se je za\u010dela v okviru Zlatega septembra, meseca ozave\u0161\u010danja o otro\u0161kem raku, in se je zaokro\u017eila s predajo sredstev dru\u0161tvu Junaki 3. nadstropja. Poleg celotnega izkupi\u010dka od prodaje zbranega odpadnega materiala sta se Lidl Slovenija in Interzero Slovenija zavezala \u0161e k dodatni skupni donaciji pet centov za vsako oddano plastenko. Za pomo\u010d malim Junakom je bilo tako v akciji skupaj zbranih 35.452 eur.<\/p>\n
\u00bbV mislih z Junaki in skrbjo za okolje so se organizirali \u0161tevilni posamezniki, skupine in organizacije, ki so prispevale ogromne koli\u010dine plastenk za male Junake. Znesek, ki smo ga zbrali, je izjemen in ga bomo namenili v sklad za neposredno pomo\u010d dru\u017einam otrok, obolelih za rakom,\u00ab je dejala predsednica dru\u0161tva Junaki 3. nadstropja Ur\u0161ka Kolenc<\/p>\n
Akcija zbiranja plastenk Junakov je potekala v treh Lidlovih trgovinah: v Ljubljani na Toplarni\u0161ki ulici, v Mariboru na Titovi cesti in v Kranju na \u0160ucevi ulici, kjer so bile v ta namen na voljo posebne naprave za zbiranje plastenk, podjetje Interzero Slovenija pa je poskrbelo za trajnostno in skladno ravnanje z zbranimi plastenkami.<\/p>\n
\u00bbKoli\u010dina, \u0161e bolj pa kakovost zbranih plastenk nas v Interzeru utrjuje v prepri\u010danju, da smo v Sloveniji resni\u010dno zavezani odgovornemu ravnanju z odpadki. Znamo in zmoremo jih pravilno odlo\u017eiti ter tako poskrbeti, da \u00bbni\u010d ne gre v ni\u010d\u00ab. Ta plemenita humanitarna akcija je dokaz, da je tudi Slovenija zrela za sistem depozitnega sistema, ki ga je v Nem\u010diji razvil Interzero Nem\u010dija\u00ab je ob predaji donacije dejala mag. Darja Figelj, direktorica podjetja Interzero Slovenija.<\/p>\n
V Lidlu Slovenija trajnostno in okoljsko ozave\u0161\u010deno delovanje postavljajo v sredi\u0161\u010de poslovanja, zato pozdravljajo in podpirajo prizadevanja za uvedbo kavcijskega sistema v Sloveniji, s katerim bi zmanj\u0161ali vpliv plastike na okolje. S tem bi pripomogli k skupnemu doseganju okoljskih ciljev, ki jih narekuje direktiva Evropske unije. Ta od dr\u017eav \u010dlanic zahteva, da do leta 2025 zagotovijo, da plastenke vsebujejo najmanj 25 odstotkov reciklirane plastike, do leta 2030 pa vsaj 30 odstotkov. Hkrati narekuje, da \u010dlanice do leta 2025 za namene recikliranja lo\u010deno zberejo 77 odstotkov odpadnih plastenk pija\u010d, do leta 2029 pa mora ta dele\u017e zrasti na 90 odstotkov.<\/p>\n
<\/p>\n
\u00a0<\/strong>[\/vc_column_text][\/vc_column][\/vc_row]<\/p>\n<\/div>","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Ljubljana, 18. marec 2024 \u2013 Interzero Slovenija se je v sodelovanju s podjetjem Lidl Slovenija pred nekaj meseci odzval povabilu dru\u0161tva Junaki 3. nadstropja in jih podprl pri zbiranju odpadnih plastenk za pomo\u010d otrokom, obolelih za rakom. V treh Lidlovih trgovinah so omogo\u010dili prostor za zbiranje odpadnih plastenk, obenem pa se zavezali k dodatni skupni donaciji pet centov za vsako oddano plastenko. Rezultati akcije so presegli vsa pri\u010dakovanja \u2013 ve\u010d kot pol milijona zbranih plastenk za male Junake pri\u010da o tem, da prebivalcev Slovenije ne vodi le globok \u010dut za so\u010dloveka, pa\u010d pa tudi mo\u010dna okoljska zavest.<\/p>\n","protected":false},"author":17,"featured_media":9759,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"inline_featured_image":false,"footnotes":""},"categories":[76,78],"tags":[],"class_list":["post-9758","post","type-post","status-publish","format-standard","has-post-thumbnail","hentry","category-slovenia","category-news-si"],"acf":[],"cp_meta_data":{"rank_math_internal_links_processed":["1"],"_wpml_media_featured":["1"],"_wpml_media_duplicate":["0"],"_wpb_vc_js_status":["true"],"_uncode_specific_main_width":["a:2:{i:0;s:4:\"1200\";i:1;s:2:\"px\";}"],"_uncode_specific_menu_remove":["off"],"_uncode_specific_menu_opaque":["off"],"_uncode_specific_menu_no_shadow":["off"],"_uncode_blocks_list":["4466"],"_uncode_header_full_width":["on"],"_uncode_header_height":["a:2:{i:0;s:2:\"50\";i:1;s:1:\"%\";}"],"_uncode_header_title":["on"],"_uncode_header_title_custom":["off"],"_uncode_header_style":["dark"],"_uncode_header_content_width":["off"],"_uncode_header_custom_width":["100"],"_uncode_header_align":["left"],"_uncode_header_position":["header-center header-middle"],"_uncode_header_title_size":["h1"],"_uncode_header_title_italic":["off"],"_uncode_header_featured":["on"],"_uncode_header_background":["a:6:{s:16:\"background-color\";s:10:\"color-wayh\";s:17:\"background-repeat\";s:0:\"\";s:21:\"background-attachment\";s:0:\"\";s:19:\"background-position\";s:0:\"\";s:15:\"background-size\";s:0:\"\";s:16:\"background-image\";s:0:\"\";}"],"_uncode_header_parallax":["off"],"_uncode_header_overlay_color_alpha":["100"],"_uncode_header_scroll_opacity":["off"],"_uncode_header_scrolldown":["off"],"_uncode_specific_layout_width_custom":["a:2:{i:0;s:0:\"\";i:1;s:2:\"px\";}"],"_uncode_specific_tags_align":["left"],"_uncode_sidebar_position":["sidebar_right"],"_uncode_sidebar_size":["4"],"_uncode_sidebar_sticky":["off"],"_uncode_sidebar_fill":["off"],"_uncode_specific_copy_hide":["off"],"_uncode_specific_footer_uparrow_hide":["off"],"_uncode_fullpage_type":["curtain"],"_uncode_fullpage_opacity":["off"],"_uncode_scroll_dots":["off"],"_uncode_empty_dots":["off"],"_uncode_scroll_history":["off"],"_uncode_scroll_safe_padding":["on"],"_uncode_scroll_additional_padding":["0"],"_uncode_fullpage_mobile":["off"],"_uncode_scroll_snap":["off"],"_learndash_course_grid_short_description":[""],"_post":["a:2:{i:0;s:0:\"\";s:29:\"post_course_short_description\";s:0:\"\";}"],"_learndash_course_grid_duration":[""],"_learndash_course_grid_enable_video_preview":["0"],"_learndash_course_grid_video_embed_code":[""],"_learndash_course_grid_custom_button_text":[""],"_learndash_course_grid_custom_ribbon_text":[""],"inline_featured_image":["0"],"_uncode_secondary_thumbnail_id":["9759"],"cmplz_hide_cookiebanner":[""],"_wp_old_date":["2023-09-07","2024-03-28"],"_wp_old_slug":["recikliranje-od-0-do-100"],"_uncode_specific_media":["on"],"_cmplz_scanned_post":["1"],"_edit_lock":["1712838907:17"],"_edit_last":["17"],"_uncode_specific_footer_block":["4466"],"rank_math_analytic_object_id":["275"],"rank_math_seo_score":["5"],"rank_math_primary_category":["0"],"rank_math_title":["%title% %sep% %sitename%"],"rank_math_focus_keyword":["embala\u017ea"],"_wpml_word_count":["{\"total\":678,\"to_translate\":{\"en\":678}}"],"_wpml_location_migration_done":["1"],"_yoast_wpseo_focuskw":["embala\u017ea"],"_yoast_wpseo_linkdex":["52"],"_yoast_wpseo_content_score":["60"],"_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes":["3"],"_yoast_wpseo_primary_category":["78"],"_thumbnail_id":["9759"],"_yoast_wpseo_wordproof_timestamp":[""],"_yoast_wpseo_metadesc":["V projektu Zbiramo plastenke za Junake, smo v sodelovanju z Lidl Slovenija in dru\u0161tvom Junaki 3. nadstropja zbrali ve\u010d kot 600.000 plastenk."],"_wpb_post_custom_layout":["default"],"_cmplz_remote_scanned_post":["1"]},"yoast_head":"\n