{"id":10293,"date":"2025-01-09T14:34:49","date_gmt":"2025-01-09T13:34:49","guid":{"rendered":"https:\/\/interzero.si\/?page_id=10293"},"modified":"2025-01-29T08:50:51","modified_gmt":"2025-01-29T07:50:51","slug":"white-paper","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/interzero.si\/trajnost\/white-paper\/","title":{"rendered":"White paper"},"content":{"rendered":"
[vc_row][vc_column width=”1\/1″][vc_custom_heading heading_semantic=”h1″ text_size=”h1″ uncode_shortcode_id=”169850″]<\/p>\n
[\/vc_custom_heading][vc_column_text uncode_shortcode_id=”140982″]Prizadevanje za trajnostni razvoj ni le moralna odgovornost, ampak tudi klju\u010d do dolgoro\u010dnega uspeha podjetij. V \u010dasu podnebne krize in vse ve\u010djih pri\u010dakovanj kupcev in investitorjev morajo podjetja z aktivnimi ukrepi zmanj\u0161ati svoj vpliv na okolje. Prehod v kro\u017eno gospodarstvo (Circular Economy) postaja prednostna naloga, ki ponuja \u0161tevilne poslovne prednosti, kot so zni\u017eanje stro\u0161kov, izbolj\u0161an ugled in ve\u010dja inovativnost.[\/vc_column_text][\/vc_column][\/vc_row][vc_row][vc_column width=”1\/2″][vc_custom_heading uncode_shortcode_id=”524970″]Ali ste vedeli, da…[\/vc_custom_heading][vc_column_text uncode_shortcode_id=”695320″]…. velika ve\u010dina podjetij \u017eeli izvajati trajnostne pobude ali pa je ta proces \u017ee za\u010dela? Tak\u0161ne izjave je podalo od 71,1 do 84,9 % vodstvenih delavcev, ki predstavljajo srednje velika in velika podjetja iz 6 evropskih dr\u017eav.<\/p>\n
Zaradi ve\u010dje ozave\u0161\u010denosti javnosti o na\u010dinu \u017eivljenja in vzorcih potro\u0161nje podjetja, institucije in javni organi priznavajo potrebo po neizogibni spremembi strategije in usmeritve.<\/p>\n
[\/vc_column_text][\/vc_column][vc_column column_width_percent=”100″ position_horizontal=”left” position_vertical=”middle” gutter_size=”3″ back_color=”color-263416″ overlay_alpha=”50″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”0″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ width=”1\/2″ uncode_shortcode_id=”114908″ back_color_type=”uncode-palette”][vc_row_inner row_inner_height_percent=”0″ overlay_alpha=”50″ equal_height=”yes” gutter_size=”2″ shift_y=”0″ z_index=”0″ uncode_shortcode_id=”105382″][vc_column_inner width=”1\/4″][vc_single_image media=”10339″ media_width_percent=”60″ uncode_shortcode_id=”127446″][\/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3\/4″][vc_custom_heading text_color=”color-xsdn” heading_semantic=”h3″ text_size=”h3″ uncode_shortcode_id=”848592″ text_color_type=”uncode-palette”]SAMO 4 % PODJETIJ NE BO VLAGALO V TRAJNOST<\/strong>[\/vc_custom_heading][\/vc_column_inner][\/vc_row_inner][vc_column_text text_color=”color-xsdn” uncode_shortcode_id=”889227″ text_color_type=”uncode-palette”]<\/p>\n Ve\u010d kot 4 od 10 podjetij (41,8 % mened\u017eerjev, vklju\u010denih v raziskavo Interzero) bo v naslednjih treh letih v trajnost vlo\u017eilo do 150.000 \u20ac (23,9 % do 50.000 in 17,9 % do 150.000). [\/vc_column_text][\/vc_column][\/vc_row][vc_row][vc_column width=”1\/1″][vc_custom_heading uncode_shortcode_id=”801957″]Kaj spodbuja podjetja k izvajanju trajnostnih re\u0161itev?[\/vc_custom_heading][vc_row_inner row_inner_height_percent=”0″ overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ shift_y=”0″ z_index=”0″ uncode_shortcode_id=”163599″][vc_column_inner column_width_percent=”80″ gutter_size=”3″ overlay_alpha=”50″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”0″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ width=”1\/1″ uncode_shortcode_id=”814964″][vc_single_image media=”10343″ media_width_percent=”100″ uncode_shortcode_id=”193110″][\/vc_column_inner][\/vc_row_inner][vc_column_text uncode_shortcode_id=”155902″]U\u010dinkovitost procesov je glavno gonilo za izvajanje trajnostnih pobud. Sledijo ji komunikacijski vidiki in podoba podjetja v o\u010deh dele\u017enikov. Ob upo\u0161tevanju teh spodbud se je naslednji del analize osredoto\u010dil na skupino podjetij, izbranih glede na vrsto izvedenih trajnostnih pobud. V ta namen je bila opravljena poglobljena analiza, ki je pokazala, da je najpogostej\u0161a praksa preverjanje okoljske skladnosti poslovanja (72 % podjetij).<\/strong>[\/vc_column_text][\/vc_column][\/vc_row][vc_row][vc_column width=”1\/2″][vc_custom_heading uncode_shortcode_id=”151021″]Kako zmanj\u0161ati negativne vplive na okolje?[\/vc_custom_heading][vc_column_text uncode_shortcode_id=”952850″]Zmanj\u0161anje vpliva dejavnosti podjetja na okolje na ta na\u010din predstavlja dragoceno konkuren\u010dno prednost. Med ukrepi, sprejetimi za dosego tega cilja, so anketiranci najpogosteje navedli zmanj\u0161anje emisij, optimizacijo ravnanja z odpadki, izogibanje uporabi plastike, ekolo\u0161ko oblikovanje embala\u017ee in razvoj u\u010dinkovite strategije ESG.[\/vc_column_text][\/vc_column][vc_column width=”1\/2″][vc_single_image media=”10341″ media_width_percent=”100″ uncode_shortcode_id=”139972″][\/vc_column][\/vc_row][vc_row][vc_column width=”1\/1″][vc_custom_heading uncode_shortcode_id=”115999″]Interzero raziskava: obstoje\u010de stanje, potrebe in trendi v kro\u017enem gospodarstvu[\/vc_custom_heading][vc_column_text uncode_shortcode_id=”128605″]<\/p>\n Interzero s celovitim svetovanjem in inovativnimi okoljskimi re\u0161itvami podpira podjetja pri prilagajanju na trajnostne poslovne modele. Na\u0161a bela knjiga (eng. Whitepaper) predstavlja rezultate \u0161tudije trajnostnih trendov, tr\u017enih pri\u010dakovanj in s tem povezanih poslovnih odlo\u010ditev srednjih in velikih podjetij v Evropi.<\/strong> Analizirana so bila podjetja iz \u0161estih dr\u017eav: Italije, Avstrije, Poljske, Slovenije, Hrva\u0161ke in Srbije.<\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n [\/vc_column_text][vc_custom_heading heading_semantic=”p” text_size=”h4″ uncode_shortcode_id=”107813″]Izhodi\u0161\u010de in cilj \u0161tudije:<\/strong>[\/vc_custom_heading][vc_row_inner row_inner_height_percent=”0″ overlay_alpha=”50″ gutter_size=”2″ shift_y=”0″ z_index=”0″ uncode_shortcode_id=”895814″][vc_column_inner width=”1\/2″][vc_column_text uncode_shortcode_id=”111249″]<\/p>\n [\/vc_column_text][\/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1\/2″][vc_single_image media=”10295″ media_width_percent=”100″ uncode_shortcode_id=”210276″][\/vc_column_inner][\/vc_row_inner][\/vc_column][\/vc_row][vc_row][vc_column width=”1\/1″][uncode_block id=”10288″][\/vc_column][\/vc_row]<\/p>\n<\/div>","protected":false},"excerpt":{"rendered":" [vc_row][vc_column width=”1\/1″][vc_custom_heading heading_semantic=”h1″ text_size=”h1″ uncode_shortcode_id=”169850″] Analiza trendov na podro\u010dju kro\u017enega gospodarstva v evropskih podjetjih [\/vc_custom_heading][vc_column_text uncode_shortcode_id=”140982″]Prizadevanje za trajnostni razvoj ni […]<\/p>\n","protected":false},"author":28,"featured_media":10298,"parent":5123,"menu_order":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","template":"","meta":{"_acf_changed":false,"inline_featured_image":false,"footnotes":""},"wf_page_folders":[],"class_list":["post-10293","page","type-page","status-publish","has-post-thumbnail","hentry"],"acf":[],"yoast_head":"\n
\nVe\u010d kot polovica (53,9 %) bo porabila ve\u010d kot 150.000 EUR in ve\u010d kot 2 od 10 (24 %) ve\u010d kot 500.000 EUR.<\/span><\/p>\n\n